AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #1 Del Skrevet 15. juli 2020 Jeg har sakte men sikkert gått opp 15-20 kg det siste året+ og tror egentlig jeg har vært litt i fornektelse angående vektøkningen min helt til jeg la merke til at jeg har fått 3-4 ganske synlige strekkmerker på magen min. Jeg har en del strekkmerker på lårene og rumpen, men alle er små og hvite, mens disse er røde og brede. Ikke bare det, men de ligger ekstremt synlig i tillegg - jeg har aldri hatt noe særlig synlige strekkmerker før. Jeg har kjøpt inn bio-olje og skal smøre meg daglig med det, og jeg skal fokusere på vektnedgang - men er det en sjanse for at disse går bort av seg selv, eller vil de være der for alltid? Jeg vet at strekkmerker lysner, men jeg vil virkelig at de skal bli så lite synlige som mulig. Noen som har erfaring med f.eks laser? Anonymkode: 1b406...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #2 Del Skrevet 15. juli 2020 Strekkmerker forsvinner aldri helt. Men etter en stund vil de lysne og bli så og si usynlige. Mine nyeste lysnet etter 3-4 mnd. Smurte med biooil hver morgen, og alovere på kvelden Anonymkode: 1b6ce...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 15. juli 2020 #3 Del Skrevet 15. juli 2020 Vet ikke om det er en trøst, men jeg forstår ikke hva som er så galt med noen strekkmerker. Jeg hadde ikke likt noen mindre, eller blitt mindre tiltrukket av de om de har strekkmerker. Jeg tenker en kropp kan være like fin med strekkmerker som uten. Er ikke noe mindre naturlig enn noe annet med kroppen. Strekkmerker er ikke stygt synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå