AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Skrevet 14. juli 2020 Baby er fire måneder.ikke hver gang, ikke annen hver gang heller men innimellom når vi ammer så vil hun gjerne ta med hele handa inn i munnen mens vi ammer. Der funker særdeles dårlig, og hun blir sint. Så jeg har begynt å ta vekk handa hennes, eller feks tulle henne rundt i et teppe når vi er hjemme. Men er det kanskje helt idiotisk? Jeg bare sliter sånn med å få henne til å amme ordentlig, uten å prøve å stappe hele handa inn i munnen. Hun holder på å få tenner, eller det ser sånn ut så jeg lurer på om det har noe med det å gjøre. Anonymkode: 9e785...7f2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Skrevet 14. juli 2020 Øh, ja. Du kan ta bort Hånda hennes dersom hun stapper den i munnen mens dere ammer. Anonymkode: af6ae...b43 6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #3 Skrevet 14. juli 2020 Selvfølgelig er det ok. Anonymkode: 0b028...c8f 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #4 Skrevet 14. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Øh, ja. Du kan ta bort Hånda hennes dersom hun stapper den i munnen mens dere ammer. Anonymkode: af6ae...b43 Jeg vet det hørtes skikkelig teit ut altså, men det står feks på ammehjelpen at man ikke skal holde baby fast og jeg har tenkt at det gjør jeg kanskje? Altså jeg holder armen fast så hun ikke prøver å stappe den inn. 😂 Anonymkode: 9e785...7f2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #5 Skrevet 15. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet det hørtes skikkelig teit ut altså, men det står feks på ammehjelpen at man ikke skal holde baby fast og jeg har tenkt at det gjør jeg kanskje? Altså jeg holder armen fast så hun ikke prøver å stappe den inn. 😂 Anonymkode: 9e785...7f2 Det er hodet man ikke skal holde fast. Hendene er selvsagt helt ok, og ikke minst helt nødvendig om hun holder dem i veien for puppen. Anonymkode: 0b8cb...f57
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #6 Skrevet 15. juli 2020 Babyer fomler og fekter mye med armene. Selvfølgelig må man innimellom flytte bort hendene eller holde dem Anonymkode: 4bef1...563
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #7 Skrevet 15. juli 2020 Du ammer babyen, babyen dier. Selvfølgelig kan du hjelpe babyen med å holde armene så den får spist. Anonymkode: f9e80...ff4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå