Gå til innhold

SEX HJELP PLIS!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet nylig jomfrudommen min til kjæresten min... Jeg stoler på han og føler han var den perfekte personen å miste den til!
Problemet er at jeg ikke tørr å vise med kroppsspråket om jeg liker noe under sexen. Jeg har heller ikke klart å få orgasme selv om jeg også stimulerer klitoris. Føler også vi begynner litt fort med for lite forspill først... han blir også fortere kåt enn meg jeg føler han tror at jeg ikke blir tent av han. Det tar jo lengre tid for jenter å bli våt feks? Gjør det ikke? 

Anonymkode: e60a8...0cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

spør mor di.

Anonymkode: caf2e...a85

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med ham, med klærne på. 

Anonymkode: 94d10...400

• Liker 3
Skrevet

For det første: Ikke stress så mye med at du ikke kommer hver gang eller ikke har gjort det enda. Det er ikke om å gjøre å ha megaorgasmer for at sexen skal være god og noe fint mellom deg og partneren din. Det blir dere uansett bedre på når dere blir mer kjent med hverandre og hva hverandre liker. Stress og overtenking har bare motsatt effekt og gjør kroppen din mer anspent og mindre klar for sex.

Husk også at sex er noe dere begge skal ha og nyte sammen, og ikke noe man gir og tar. Hvis det er noe du er ukomfortabel med så har du din fulle rett til å si ifra. Si til han at du trenger mer oppvarming før selve akten. Det trenger de fleste damer og det er helt vanlig så ikke vær redd for at det bare er deg. Samtidig trenger han klare signaler fra deg for å vite hva du liker og ikke liker, slik at han vet hva han kan gjøre for at det skal føles best for deg og at du blir "klar". Det er ingen skam i å vise at du liker det som skjer, tvert i mot tar nok partner det som et skikkelig kompliment å se at du liker det han gjør. Kanskje en god idé kunne vært å fokusere på andre ting enn bare penetrering? Sex består av så mye mer enn bare vaginal penetrering. Kosing, stimulering med fingre/hender, oralsex og beføling er fine måter å bare bli kjent med hverandre på et fysisk plan og bli rolige og trygge på situasjonen uten presset for noe mer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bør huske på at han antagelig også er uerfaren og usikker, og han trenger derfor at du både viser og snakker om hva som er godt for deg og ikke. 

Ja menn er ofte fortere klare for sex, men det tar vanligvis ikke så veldig lang tid å gjøre oss kvinner klare for det også, og den tiden det tar er verdt det var, også for gutta. Det er kos og pirring, og de lærer seg å nyte det, når de blir mer sikker og ikke stresser slik med å få den inn. Mye på grunn av egen usikkerhet på alt annet, som de gjerne føler seg litt klønete med. 

Om du stadig har sex før du er virkelig klar vil kroppen din etterhvert reagere negativt på det. Det er ikke noe godt da, og det reagerer kroppen på med å ikke få lyst. Han også er derfor veldig tjent med at han gir deg tid til å være helt klar. Om han har lyst til å fortsette med å ha villig kjæreste. 

Dessuten er sex bedre med en partner som også nyter det. 

Anonymkode: 9477f...4d7

Skrevet

I oppstartsfasen kan mange ting gå galt og mange ting kan gå bra...

Jeg var også som deg og sikkert mange andre også, vi var for blyge til å si ifra. Kommunikasjon, ærlighet og rettferdighet er de tre grunnleggende tingene du kan merke deg.. Da regner jeg med at kjærlighet og beskyttelse er på plass🙄

Hvis du unnlater å prate om ting du føler ikke er bra, vil du gi signal på at ting går greit. Uerfarne gutter har jo selv ikke peiling på dette selv om de sier det, det må liksom bevises med omtanke og forståelse... Så igrunn synes jeg det er greit å spørre om partneren har det bra, eller fler seg... Hadde han spurt deg har dere allerede løst deres første problem...

Prat og vær ærlig, nytelsen er best når dere viser rettferdighet ovenfor hverandre🧡

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mistet nylig jomfrudommen min til kjæresten min... Jeg stoler på han og føler han var den perfekte personen å miste den til!
Problemet er at jeg ikke tørr å vise med kroppsspråket om jeg liker noe under sexen. Jeg har heller ikke klart å få orgasme selv om jeg også stimulerer klitoris. Føler også vi begynner litt fort med for lite forspill først... han blir også fortere kåt enn meg jeg føler han tror at jeg ikke blir tent av han. Det tar jo lengre tid for jenter å bli våt feks? Gjør det ikke? 

Anonymkode: e60a8...0cb

Neste gang tar du initiativet og suger han masse før han får knulle deg. Da kan du leke litt med deg selv, samtidig som du suger. Hvis ikke du blir skikkelig våt og kåt da blir jeg overrasket. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Neste gang tar du initiativet og suger han masse før han får knulle deg. Da kan du leke litt med deg selv, samtidig som du suger. Hvis ikke du blir skikkelig våt og kåt da blir jeg overrasket. 

Motsatt, tenker jeg, han slikker henne masse og så kan han leke litt med seg selv samtidig. 

Anonymkode: afed0...c8b

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Motsatt, tenker jeg, han slikker henne masse og så kan han leke litt med seg selv samtidig. 

Anonymkode: afed0...c8b

Begge deler er jo det beste, men jeg tenker at hvis han er utålmodig, er det lettere å få han med på å vente hvis hun suger. 

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt.

Edie, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...