Gå til innhold

Venn  

55 stemmer

1. 1. Er noen av disse mannfolka et venneemne?

• Jan Fredrik Karlsen
      0
    • Alex Rosen
      3
    • Kristian Valen
      0
    • Aune Sand
      3
    • Frank Løke
      0
    • Petter Pilgaard
      4
    • Lothepus
      3
    • Knut Arild Hareide
      9
    • Jon Almaas
      15
    • Lars Monsen
      8
    • Jan Thomas
      9
    • Charter-Svein
      1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror du at du kunne blitt venn med noen av disse? Kom gjerne med en liten beskrivelse også. Det er mulig å stemme på flere.

Anonymkode: 554c4...b7d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flervalgalternativ ble visst ikke med, men da kan dere stemme på den dere tror er mest aktuell. 

Skrevet

Tro det eller ei, men jeg er faktisk venn med en av dem 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Firebarnsmor86 skrev:

Tro det eller ei, men jeg er faktisk venn med en av dem 😊

Høres hyggelig ut! Er han en trivelig person? :) 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres hyggelig ut! Er han en trivelig person? :) 

Veldig. Lojal, snill og morsom å være med

Skrevet

Jeg tror jeg kunne vært venn med Knut Arild Hareide. Han virker som en oppegående og hyggelig person med et behagelig vesen. Jeg har mange venner med ulikt politisk ståsted og andre livssyn enn mitt eget. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, Aune Sand og Kristian Valen. Kanskje Petter Pilgård. De virker sympatiske alle tre, og tror de ville vært lette å være med. Kanskje litt i tvil med Valen iom at han virker litt opp og ned 🙂

Jan Fredrik Karlsen virker ok, men litt for intens. Alex Rosén blir alt for mye, Frank Løke har bare gitt meg dårlige inntrykk, Lothepus er for gammeldags i syn på kjønn, Knut Arild Hareide har jeg ikke noen som helst mening om.

Jon Almaas er for pirkete og besserwisser, Lars Monsen har jeg overhodet ikke sansen for, Jan Thomas liker jeg godt, men han blir nok litt for "snobbete" for meg. CharterSvein virker hyggelige, men ser ikke helt hvorfor vi skulle vært venner. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ullvott skrev:

Jeg tror jeg kunne vært venn med Knut Arild Hareide. Han virker som en oppegående og hyggelig person med et behagelig vesen. Jeg har mange venner med ulikt politisk ståsted og andre livssyn enn mitt eget. 

Enig med deg angående Knut Arild. Har inntrykk av at han er en trivelig og snill person. Fint at du har venner med ulike politiske meninger. Jeg tror det kan berike et vennskap, eventuelt en vennegjeng. Noen hopper jo helt i taket hvis de møter på en politisk motsetning, men jeg mener at det snarere kan være både underholdende og konstruktivt i mange tilfeller. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nevner bare de jeg kunne vært venn med.

Lars Monsen: Han virker veldig trivelig og jordnær og har fine verdier. Jeg er litt interessert i friluftsliv selv, så vi hadde også hatt en del å prate om.

Lothepus: Ved første øyekast virker han som en macho mannssjåvinist, men hvis man ser noen episoder av Fjorden Cowboys, skjønner man at han bare har det i kjeften. Egentlig er han både omsorgsfull og familiekjær og ordner veldig mye ting i huset, selv om han står over de typiske "kvinnfolk-oppgavene". Han er på mange interessante utflukter og driver med mye forskjellig som kunne vært interessant å være med på.

Knut Arild Hareide: Selv om jeg absolutt ikke er en KRF-velger, så har jeg sansen. Han virker tvers gjennom god og ganske oppegående. Jeg tror han er en solid venn man kan stole på.

Jon Almaas: Denne er litt under tvil. Jeg likte han godt i 71 grader nord, men han er litt vel slitsom når han skal kverulere og pirke på ting. Når han modererer seg, virker han derimot som en interessant og veldig trivelig person, som det også er morsomt å være sammen med. 

Alle de andre syns jeg er for slitsomme, på hver sin måte.

Anonymkode: 7bf28...509

AnonymBruker
Skrevet

Ja til Jon Almaas og Jan Thomas. Aune Sand feks virker vare helt utrolig pretensiøs.

Anonymkode: b0a2a...6a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ja, Aune Sand og Kristian Valen. Kanskje Petter Pilgård. De virker sympatiske alle tre, og tror de ville vært lette å være med. Kanskje litt i tvil med Valen iom at han virker litt opp og ned 🙂

Jan Fredrik Karlsen virker ok, men litt for intens. Alex Rosén blir alt for mye, Frank Løke har bare gitt meg dårlige inntrykk, Lothepus er for gammeldags i syn på kjønn, Knut Arild Hareide har jeg ikke noen som helst mening om.

Jon Almaas er for pirkete og besserwisser, Lars Monsen har jeg overhodet ikke sansen for, Jan Thomas liker jeg godt, men han blir nok litt for "snobbete" for meg. CharterSvein virker hyggelige, men ser ikke helt hvorfor vi skulle vært venner. 

Tusen takk for en fin oppsummering! :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Chart-Svein virker som den oppriktig snilleste personen av alle disse. Hadde mange fordommer mot han før han ble med på Camp Kulinaris, men etter å ha sett programmet så tror jeg han er en god og snill person. Da blir det han. 

Anonymkode: 171f6...dd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne sikkert vært venn med de fleste. Den eneste jeg har dårlig inntrykk av er Frank Løke. Er fra samme sted som ham og veit litt av hvert, kan du si...

Anonymkode: 1f694...58c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Chart-Svein virker som den oppriktig snilleste personen av alle disse. Hadde mange fordommer mot han før han ble med på Camp Kulinaris, men etter å ha sett programmet så tror jeg han er en god og snill person. Da blir det han. 

Anonymkode: 171f6...dd7

Han virker absolutt som en fin fyr. 

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...