AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Skrevet 14. juli 2020 Har en opplevelse av å bli veldig fort mettet når jeg har fysisk kontakt med jenter, gir meg egentlig ikke så mye. Ofte sitter jeg igjen med følelsen av å angre etter sex, merkelig nok, som om jeg har gitt noe veldig personlig av meg selv uten å ha fått noe tilbake, hvis det gir mening. Etter å ha hatt sex tenker jeg alltid at jeg aldri trenger ha sex igjen, dette var ikke så spennende. Jeg har aldri hatt fyllasex, og hatt god connection med dem jeg har ligget med. Så skal ikke stå på det. Har heller aldri vært utsatt for overgrep. Derfor tenker jeg at dette er litt uvanlige tanker..? Anonymkode: 26af4...12f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Skrevet 14. juli 2020 Kan det ha noe med at du trenger kjærlighet og tilknytning til noen for å ha sex med dem? Det du beskriver kan henge sammen med problemer med å forholde seg til følelser på en sunn måte. Men det du forklarer her sier egentlig veldig lite, og er vanskelig å forstå hva problemet er. Er det snakk om noen du har vært sammen med, noen du har kjent lenge, eller noen du ikke har kjent så godt? Og er det vanskelig eller enkelt for deg å være åpen om følelsene dine med andre mennesker ? Anonymkode: 2c9bd...284
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #3 Skrevet 15. juli 2020 kanskje du er demiseksuell? Anonymkode: e8ecf...b2f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #4 Skrevet 15. juli 2020 Ikke alle er interesert i sex med andre personer heller . Anonymkode: cc569...c90 2
PokemonGone Skrevet 15. juli 2020 #5 Skrevet 15. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle er interesert i sex med andre personer heller . Anonymkode: cc569...c90 Enig👏 Kanskje noen bare ønsker en klem eller cuddling, ingen mer men liten fysisk kontakt.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #6 Skrevet 15. juli 2020 Veldig vanskelig å si, tror kanskje jeg er avhengig av tilknytning til jenta for at det skal bli meningsfylt for meg. Jeg legger nok mer i sex enn hva jeg har innsett selv, har alltid tenkt at jeg kan sex uten noe tilknytning til personen jeg har sex med- men ser ut til at dette er feil. Er ikke alltid så veldig åpen om følelser nei. Noen av partnerne har jeg ikke hatt et veldig tett forhold til, andre har jeg hatt et tettere forhold til. Likevel opplever jeg alltid de samme tankene under sexen. Anonymkode: 26af4...12f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå