Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine(ikke logget inn)
Skrevet

Hei!

Jeg elsker å lese, og har den siste tiden blitt hekta på romaner, gjerne krim med rettsaker, mysterier, vakre fruer osv.....Jenteromaner m/ krim:)

Har du noen bøker å anbefale meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er krim og spenning du er ute etter, kan jeg anbefale alt fra Henning Mankel og Jo Nesbø. De er virkelig bra! Dan Brown er jo også veldig populær for tiden med "DaVinci-koden" og "Engler og demoner". Veeeeldig bra bøker! :)

....men det er minimalt med rettsaker og vakre damer da.. :-?

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

På krimfronten er det ingenting som kan slå Poirot bøkene til Agatha Christie. Lite pene damer i dem da. :P

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Kanskje ikke akkurat romaner men... flest kortere historier:

Jeg er storfan av Sherlock Holmes. Liker å leve meg inn i den verdenen hans, med gamle London, gale skurker, mystiske intriger og clues du prøver iherdig å få med deg, den "elskelige" (haaater det ordet) Dr.Watson og såklart guden selv; den opiumsrøkende, fiolinspillende Sherlock Holmes av nesten overmenneskelig intelligens som man alltid kan stole på. :wub:

Anbefalt herved!

Endret av soleil~noir
Skrevet

Henger meg på tipset om Henning Mankell! Bøkene hans om politimannen Wallander er fantstiske!

Liza Marklund sine bøker om journalisten Annika Bengtzon anbefales varmt av meg.

Unni Lindell skriver fine bøker (bl.a.) Rødhette.

Karin Fossum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...