AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Skrevet 14. juli 2020 Det er kanskje andre tråder om det her inne, men orker ikke å lete igjennom alle sammen! Hvordan klarte dere å velge navn til barnet deres? Vi har funnet 3 alternativ der far er litt usikker på det ene. Jeg ønsker sterkt det navnet egentlig fordi da blir barnet kalt opp etter min avdøde bror, også syns jeg navnet er ekstremt pent også. Samtidig vil jeg ikke presse på min mann et navn han ikke liker så godt. Jeg venter liksom på "den følelsen" når man vet at dette navnet er rett, men får liksom ikke det med dem 2 andre navnene. Min mann liker veldig godt det ene vi har funnet. Jeg vil heller at vi er helt enige om navnet, men til nå klarer vi ikke å bli det. Er jeg egoistisk om jeg sier akkurat det jeg mener om navnene, eller bør jeg heller klare å møte han mer på halvvegen? Dette med navn er så utrolig vanskelig da vi begge har mange meninger, men våre meninger er ikke like. Anonymkode: eaf9d...119
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Skrevet 14. juli 2020 Jeg og mannen har VELDIG ulik smak i navn, og med både gutten og jenta likte ingen av hverandres forslag. Men plutselig kom vi over et navn som vi begge likte kjempegodt, og ja jeg fikk den følelsen av at dette var navnet. Jeg tenker vel egentlig at det var veldig tilfeldig at det ble sånn. Skal sies at med jenta så skulle jeg ønske vi hadde vurdert noen flere navn, da vi bestemte oss ganske fort. Jeg er veldig glad i navnet fortsatt, men har i ettertid sett mange andre fine navn og skulle ønske vi kanskje hadde tatt oss litt bedre tid 😅 men nå er jenta 2 år, så det er for sent og hun får beholde navnet vi opprinnelig forelsket oss i Anonymkode: e7631...955
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå