AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #21 Del Skrevet 20. juli 2020 Du kan begynne med å si: Du har ikke tillatelse til å bruke min kropp. Jeg kommanderer deg vekk fra min kropp og sjel. Finner endel retningslinjer i denne kanalen, sjekk ut videoene lenger bak. https://www.youtube.com/watch?v=h6nCpfrAHE0 Anonymkode: a622a...d90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #22 Del Skrevet 21. juli 2020 På 19.7.2020 den 21.49, AnonymBruker skrev: Jo om du har lagt et stort fokus på en person, om så negativ så oppretter du en kontakt, er han bevist på den så kan man gjøre litt av hvert. Men er en dør du kan lukke selv. Anonymkode: dc8b7...859 Ok, fordi det er bare når jeg har fokus på han eller tenker på han at dette skjer. Hvis jeg er opptatt av andre ting i tankene mine er det ikke det minste tegn til noe som helst. Med en gang jeg kjenner energien hans eller har han i tankene mine er han «der» tvert... prøver å fokusere på andre ting og da forsvinner dette og alt er som før. Men jo mer jeg er opptatt av han eller tenker på han jo mer tar han «kontakt», og det blir en ond sirkel... Anonymkode: 93603...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #23 Del Skrevet 23. juli 2020 På 20.7.2020 den 14.31, AnonymBruker skrev: Du kan begynne med å si: Du har ikke tillatelse til å bruke min kropp. Jeg kommanderer deg vekk fra min kropp og sjel. Finner endel retningslinjer i denne kanalen, sjekk ut videoene lenger bak. https://www.youtube.com/watch?v=h6nCpfrAHE0 Anonymkode: a622a...d90 Har prøvd å si det. Men virker ikke som noe hjelper 😕 Anonymkode: 93603...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #24 Del Skrevet 23. juli 2020 Les deg opp på søvnparalyse : https://forskning.no/psykologi-sovn/sa-vanlig-er-sovnparalyse/741905 Anonymkode: 66352...bb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #25 Del Skrevet 23. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Les deg opp på søvnparalyse : https://forskning.no/psykologi-sovn/sa-vanlig-er-sovnparalyse/741905 Anonymkode: 66352...bb9 De tre hallusinasjonene Dataene til Sharpless kom fra mennesker fra mange ulike land. Hallusinasjonene de opplevde kunne deles inn i tre kategorier: En inntrenger til stede Trykk på brystet noen ganger fulgt av fysisk og/eller seksuelt overfall Sveving eller ut-av-kroppen-opplevelser – Jeg ønsker en bedre forståelse av hvordan søvnparalyse påvirker mennesker, sier Sharpless i en pressemelding fra Penn State Universit Anonymkode: 66352...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #26 Del Skrevet 23. juli 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: De tre hallusinasjonene Dataene til Sharpless kom fra mennesker fra mange ulike land. Hallusinasjonene de opplevde kunne deles inn i tre kategorier: En inntrenger til stede Trykk på brystet noen ganger fulgt av fysisk og/eller seksuelt overfall Sveving eller ut-av-kroppen-opplevelser – Jeg ønsker en bedre forståelse av hvordan søvnparalyse påvirker mennesker, sier Sharpless i en pressemelding fra Penn State Universit Anonymkode: 66352...bb9 Dette har jeg hatt . Jeg sover ikke. Er våken når det skjer. Det skjer når jeg ser på tv ogaå. Anonymkode: 93603...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #27 Del Skrevet 5. august 2020 På 14.7.2020 den 22.44, AnonymBruker skrev: Blir befølt hver natt av noe. Hvorfor skal noen i det hele tatt ville gjøre dette? Høres nok sykt ut for de fleste, og det ville jeg også tenkt om jeg ikke hadde opplevd det. Det er slik at en person med spesielle evner tar meg på musa hver natt før jeg sovner... Why!? Klarer heller ikke å stoppe det. Anonymkode: 93603...de1 Dette er alvorlig åndelig aktivitet. Kontakt en spesialist på dette. Anonymkode: f215d...841 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaptein Klein Skrevet 5. august 2020 #28 Del Skrevet 5. august 2020 Lommemannen har lært seg nye triks skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #29 Del Skrevet 5. august 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er alvorlig åndelig aktivitet. Kontakt en spesialist på dette. Anonymkode: f215d...841 Prøver absolutt alt jeg kan. Men det er fryktelig vanskelig å få tak i de rette folkene. Tror ikke en åndelig spesialist kan hjelpe meg. Det er ikke en ånd som gjør dette heller. Anonymkode: 93603...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #30 Del Skrevet 10. august 2020 Ikke gjør narr av det ts beskriver. Dette er noe som kan skje og jeg har hatt de samme opplevelsene. Jeg lå musestille mens det skjedde og det kunne pågå ganske lenge. Så fikk jeg samboer og jeg turde å fortelle ham det. Han foreslo at det kanskje kunne "skyve bort" denne kraften dersom vi lå med hverandre om kvelden før kraften rakk å begynne. Kanskje den da ikke ville. Så etter at vi begynte å ligge sammen hver kveld har jeg ikke opplevd det før, men jeg tør heller ikke slutte med å ha sex om kvelden for da kan det begynne igjen. Samboeren min er enig i det, og det er greit for ham. Nå tør jeg til og med ha vinduet åpent når jeg sover også. Anonymkode: 8d88e...911 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #31 Del Skrevet 10. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør narr av det ts beskriver. Dette er noe som kan skje og jeg har hatt de samme opplevelsene. Jeg lå musestille mens det skjedde og det kunne pågå ganske lenge. Så fikk jeg samboer og jeg turde å fortelle ham det. Han foreslo at det kanskje kunne "skyve bort" denne kraften dersom vi lå med hverandre om kvelden før kraften rakk å begynne. Kanskje den da ikke ville. Så etter at vi begynte å ligge sammen hver kveld har jeg ikke opplevd det før, men jeg tør heller ikke slutte med å ha sex om kvelden for da kan det begynne igjen. Samboeren min er enig i det, og det er greit for ham. Nå tør jeg til og med ha vinduet åpent når jeg sover også. Anonymkode: 8d88e...911 Hvordan var det? Kjente du noen som tok borti deg? Hva tenker du denne kraften er? Jeg føler det er en person som gjør det. Skjer kun når jeg tenker på han, hvis den rette seksuelle energien er der, da begynner han. Men han blir sint virker det som, og kan løfte hele min kropp i lufta. Det har aldri vert noe farlig som har skjedd. Men det er utmattende. Kan du fortelle litt mer rundt det? ts Anonymkode: 93603...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #32 Del Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 10.8.2020 den 11.34): Ikke gjør narr av det ts beskriver. Dette er noe som kan skje og jeg har hatt de samme opplevelsene. Jeg lå musestille mens det skjedde og det kunne pågå ganske lenge. Så fikk jeg samboer og jeg turde å fortelle ham det. Han foreslo at det kanskje kunne "skyve bort" denne kraften dersom vi lå med hverandre om kvelden før kraften rakk å begynne. Kanskje den da ikke ville. Så etter at vi begynte å ligge sammen hver kveld har jeg ikke opplevd det før, men jeg tør heller ikke slutte med å ha sex om kvelden for da kan det begynne igjen. Samboeren min er enig i det, og det er greit for ham. Nå tør jeg til og med ha vinduet åpent når jeg sover også. Anonymkode: 8d88e...911 Skjønte du hvem eller hva dette var? Håper du svarer ts Anonymkode: f1945...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå