Gå til innhold

Hvor godt kjente du til din partner sexuelle legning/ behover før dere blei saman ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Økonomi , Kommunikasjon, sexualtiet er de vanligste årsaker til samlivsbtrudd, og mange opplever at de glir ifra  hverandre sexuelt underveis m/ partneren, og det blir ofte reist  mange spørsmål omkring sexualitet. 

Hvor godt kjente du til din partners sexeulle legning / behover før dere blei saman ?    Og hvor mye vekt la du / dere på at den sexuelle kjemien stemte før der bestemte dere for å flytte saman ?     Er du ein av dem som  kanskje sitter inne med ein følelse av at referansene overfor partneren ikkje var tilstrekkeleg, og du / dere oversåg noe som skulle vise seg å få stor betydning.   

Det vert ofte sagt at "forelskelse gjør blind".              

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg overså min egen legning hvis det teller 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 0bfe3...8e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Godt. Men sex burde aldri være noe av de viktigste faktorenen i forhold. Det er såklart et pluss, men kropp og sexualitet kan endre seg. Om man hadde gått fra hverandre pga sexmangel pga skade, traume osv - så er forholdet ikke verdt noe uansett

Sex er digg , og elsker sexen med kona - men hadde fint klart resten av livet uten, sålenge jeg hadde henne. Tror de eneste grunnene til samlivsbrudd er at man ikke er rett for hverandre personlighetsmessing/noen er dårlige personer og er for overfladiske

Anonymkode: 25d16...35a

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Lite konkret. Jeg visste at hun er glad i sex og utforskende. Mye som meg. Et lykketreff!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk inntrykk av at han var glad i sex, siden vi hadde det hver dag i starten og han deltok ivrig. Etterhvert viste det seg at dette bare skyldes nyforelskelsesrusen og at han egentlig er tilnærmet aseksuell. 

Anonymkode: b98c2...aa9

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt. Men sex burde aldri være noe av de viktigste faktorenen i forhold. Det er såklart et pluss, men kropp og sexualitet kan endre seg. Om man hadde gått fra hverandre pga sexmangel pga skade, traume osv - så er forholdet ikke verdt noe uansett

Sex er digg , og elsker sexen med kona - men hadde fint klart resten av livet uten, sålenge jeg hadde henne. Tror de eneste grunnene til samlivsbrudd er at man ikke er rett for hverandre personlighetsmessing/noen er dårlige personer og er for overfladiske

Anonymkode: 25d16...35a

Lett å si når man er i et forhold der sex er digg. 

Jeg hadde heller ikke forlatt min mann om han fikk en skade, og ikke lenger kunne ha sex. Jeg har likevel forlatt en mann fordi det seksuelle ikke fungerte, fordi det fungerte for ham, på min bekostning, og det brydde han seg ikke om å gjøre noe med. Han hadde det jo bra. 

Er det slik egoisme i et forhold, uansett hva det gjelder, så blir det noe sårt og vondt, og da er det heller ikke et forhold som er verdt å ta vare på. 

Anonymkode: 8cdc7...516

AnonymBruker
Skrevet

Visste at vi hadde god kjemi i senga, at hun hadde stort behov, at hun kom lett med meg, og at hun var åpen og nysgjerrig. Visste også om et par fetisjer/fantasier. Så er det andre ting jeg har fått vite etterhvert, noen større og noen mindre, men ingenting jeg føler at jeg "burde ha visst" før vi ble sammen.

Anonymkode: 7dec5...64f

AnonymBruker
Skrevet

Visste veldig lite, og han begynte å gnåle om det langt inn i forholdet. Tok det som en selvfølge, og så på det som en tjeneste. Selv om det på alle måter bydde meg imot. Var ikke interessant. Kasta bort min og sin egen tid. Han kunne vært åpen om preferansene og svineriet, så jeg slapp å bruke tid på ham.

Anonymkode: 21171...5e9

Skrevet

Jeg var ikke klar over hennes lesbiske fantasier, så over tid skiftet hun legning...Hun elsket jo å bli slikket i timesvis, så penetrering var liksom ikke hennes største ønske... Vi kommuniserte godt heldigvis, så vi er fremdeles gode busser, men i hver vår seng. Hun har det iallefall godt sammen med dama si, og det er jo det som teller🙄😘

AnonymBruker
Skrevet

Fant ut at typen er bi noen mnd ut i forholdet. Han holdt det egentlig ikke skjult . Var bare jeg som ikke hadde oppfatta det

Anonymkode: c9f7d...695

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...