Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det bullshit?

Anonymkode: d00e1...648

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sant, men ikke slik mange tror.

Ingen er en fysisk magnet som tiltrekker seg andre mennesker eller ting, men alle tiltrekker seg tanker og følelser som er på de frekvensene en selv ligger på.

Samtidig så skaper vi med tankene, absolutt alt vi har, begynte med en tanke, og så tenkte man mer og mer på tanken og så satt man den ut i livet.

Så vi kan forestille oss hva som helst og tenke mye på det, så manifesterer vi det, og så er det opp til universet å finne en måte å få det til på. Og så må man samarbeide med universet og gjøre det man så tenker videre, hvis man vil.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, MarieLo skrev:

Det er sant, men ikke slik mange tror.

Ingen er en fysisk magnet som tiltrekker seg andre mennesker eller ting, men alle tiltrekker seg tanker og følelser som er på de frekvensene en selv ligger på.

Samtidig så skaper vi med tankene, absolutt alt vi har, begynte med en tanke, og så tenkte man mer og mer på tanken og så satt man den ut i livet.

Så vi kan forestille oss hva som helst og tenke mye på det, så manifesterer vi det, og så er det opp til universet å finne en måte å få det til på. Og så må man samarbeide med universet og gjøre det man så tenker videre, hvis man vil.

Noen tiltrekkes av hverandre som magneter og. Sto i samme rom som en, og kunne nesten ta på magnet tråden som var mellom oss. Tippet nesten til siden siden jeg ble dratt mot han som en magnet😂

Anonymkode: 3afbc...37c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har hendt meg tre ganger at jeg har sett og fått jobben jeg bokstavelig talt har pekt på. Det hjemmet jeg ønsket nær sentrum har jeg også fått, men det ligger også arbeid, søking, vilje og målrette seg det. 

Anonymkode: 0c843...783

Gjest Aniita
Skrevet

Jeg tror at man tiltrekker seg dem som vibrerer på samme nivå som en selv.

Er derfor kanskje vanskelig å goda at man møter drittsekker i livet hvis en selv er snill og god.

Men det kan bety at man allikevel har noe mørkt iboende i seg, eller rett og slett at den erfaringen med drittsekken lærer deg mer om hva du står for og ikke står for, hvis du skjønner. Noen ganger kan man faktisk lære av gærninger.

Jeg har opplevd flere ganger i livet å utøve LOA og det funket nesten hver gang. Dvs jeg ønsket meg noe, og visualiserte utfallet og deretter ga jeg slipp på det (i stedet for å gå å tenke på deg hele tiden) slik at universet kunne finne en løsning til meg.

Men jeg tror at for at hvis det skal skje, så skjer det utifra hvordan livet ditt allerede er. F.eks hvis en fattig hjemløs person i et u-land drømmer om å bli statsminister eller å vinne 10 millioner i lotto, eller drømmer om en fin bil, så er oddsene ikke tilrettelagt for at det kan skje. 

Man må ha faktorer rundt en i livet som muliggjør at det man ønsker seg kan realistisk sett skje. Man kan så klart likevel drømme stort, men da må man begynne et sted og jobbe seg oppover :)

AnonymBruker
Skrevet

Pene mennesker tiltrekker seg  pene mennesker selvsagt.

Anonymkode: a336c...22b

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd dette greiene i mange år, men gitt opp. Blir mer deprimert av å prøve og prøve og aldri få til, enn å tenke at jaja sånn ble det, shit happends" 

Anonymkode: 4458d...513

Skrevet

Hmmm jeg visste ikke hva det er. Det høres ganske likt ut som karma, gjør gode ting og gode ting vil skje med deg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke på uvitenskapelige krefter. Metafysiske fenomener er noe jeg benekter og selv om law of attraction av og til virker virkelig så er det bare tilfeldigheter. 

Anonymkode: 870f0...954

Skrevet

Vel ja jeg tror på det

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. 

Anonymkode: e77b0...766

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...