HopelessFear Skrevet 14. juli 2020 #1 Del Skrevet 14. juli 2020 Noen som har en bæresele å anbefale? Føler meg litt bortkommen i det store utvalget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Del Skrevet 14. juli 2020 Det skal være lurt å prøve, fordi ulike seler passer ulike kropper. Både mannen på 1.85 og jeg på 1.60 liker angelpack veldig godt, så jeg kan jo anbefale å prøve den om mulig. Den kan brukes fra nyfødt, tar ikke så stor plass i bagasjen, er ganske myk og lett. Jeg bruker den stort sett hver dag til andre barn nå, og eldstemann på litt over to år sitter også i den i blant (men er egentlig litt for stor). Anonymkode: e2c52...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokkar Skrevet 14. juli 2020 #3 Del Skrevet 14. juli 2020 Har manduca og ergobaby bæresele. Tror jeg foretrekker manducaen, og mannen ergoen. Men har ikke prøvd med babyen i enda 😊 Har du lest om babybjørn? Den ble jo slaktet for noen år siden, men aner ikke om det er blitt bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 14. juli 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 14. juli 2020 6 minutter siden, Sokkar skrev: Har du lest om babybjørn? Den ble jo slaktet for noen år siden, men aner ikke om det er blitt bedre? Har lest om Babybjørn, det var en av de jeg vurderte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #5 Del Skrevet 14. juli 2020 16 minutter siden, HopelessFear skrev: Har lest om Babybjørn, det var en av de jeg vurderte. Det fins vel forskjellige varianter av babybjørn, men den «standard»modellen er helt jævlig. Overhodet ikke ergonomisk for babyen, og vond å bruke for den voksne. Ergobaby 360 som mange er glad i er svær og klumpete og tar mye plass. Jeg har bestilt ergobaby embrace, men har ikke prøvd den enda da jeg fortsatt er gravid. Den er ihvertfall liten og nett! Har hørt mye bra om angelpack også. Anonymkode: 226b2...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokkar Skrevet 15. juli 2020 #6 Del Skrevet 15. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det fins vel forskjellige varianter av babybjørn, men den «standard»modellen er helt jævlig. Overhodet ikke ergonomisk for babyen, og vond å bruke for den voksne. Ergobaby 360 som mange er glad i er svær og klumpete og tar mye plass. Jeg har bestilt ergobaby embrace, men har ikke prøvd den enda da jeg fortsatt er gravid. Den er ihvertfall liten og nett! Har hørt mye bra om angelpack også. Anonymkode: 226b2...bc9 Mener du den som er best i test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #7 Del Skrevet 15. juli 2020 Styr unna Stokke og BabyBjørn. Ergobaby er ergonomisk sett bra for baby, men personlig opplever jeg den som klumpete og klønete å bruke samt at baby fort vokser ut av den. Angelpack er veldig bra. Lett, behandling og enkel i bruk. Det enkleste de første månedene er likevel å bruke sjal, enten ferdig knytt eller elastisk dersom du vil lære å knyte litt. Caboo Close tror jeg er ganske bra for nybegynnere. Selv foretrekker jeg knytesjal fordi det tilpasses til hver enkelt baby og meg selv. Anonymkode: 5498c...cc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #8 Del Skrevet 15. juli 2020 15 minutter siden, Sokkar skrev: Mener du den som er best i test? Best i test er bare tull. Styr unna alt av tester for babyutstyr, for guds skyld... *arg* Meld deg heller inn i Bæregruppe for nybegynnere på facebook, en gruppe som ikke prøver å tjene penger på å pushe uergonomiske, klumpete seler på uerfarne og gjerne nybakte foreldre - en gruppe med masse kompetanse for emnet! Anonymkode: 79797...125 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #9 Del Skrevet 15. juli 2020 Baby k'tan er uten hemper og dill, bare trer den på den og legger babyen i tøystykkene og drar over kroppen/ hodet. Finnes i forskjellige størrelser, behagelig og enkel Anonymkode: 20192...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #10 Del Skrevet 15. juli 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Styr unna Stokke og BabyBjørn. Ergobaby er ergonomisk sett bra for baby, men personlig opplever jeg den som klumpete og klønete å bruke samt at baby fort vokser ut av den. Angelpack er veldig bra. Lett, behandling og enkel i bruk. Det enkleste de første månedene er likevel å bruke sjal, enten ferdig knytt eller elastisk dersom du vil lære å knyte litt. Caboo Close tror jeg er ganske bra for nybegynnere. Selv foretrekker jeg knytesjal fordi det tilpasses til hver enkelt baby og meg selv. Anonymkode: 5498c...cc7 Behandling = behagelig Anonymkode: 5498c...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokkar Skrevet 15. juli 2020 #11 Del Skrevet 15. juli 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Best i test er bare tull. Styr unna alt av tester for babyutstyr, for guds skyld... *arg* Meld deg heller inn i Bæregruppe for nybegynnere på facebook, en gruppe som ikke prøver å tjene penger på å pushe uergonomiske, klumpete seler på uerfarne og gjerne nybakte foreldre - en gruppe med masse kompetanse for emnet! Anonymkode: 79797...125 Kommer kanskje annpå hvilke tester man leser, og hva man ser etter i slike tester? Jeg har allerede både bæreseler og bæresjal, så trenger ikke lese så mye annet enn på ulike knytemetoder på bæresjalet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #12 Del Skrevet 15. juli 2020 52 minutter siden, Sokkar skrev: Mener du den som er best i test? Best i test er bare tull, de er bestilt og betalt av merkene. Anonymkode: 226b2...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #13 Del Skrevet 15. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Best i test er bare tull, de er bestilt og betalt av merkene. Anonymkode: 226b2...bc9 Pluss at ingen kropper er like, så det som funker topp på deg, er ikke sikkert det funker topp på en annen type kroppsform. 😊 Anonymkode: 226b2...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #14 Del Skrevet 15. juli 2020 Kan anbefale caboo close i starten, veldig enkel å bruke og behagelig på, vi har brukt den masse og er like poppis hos meg og samboer. Anonymkode: fd04a...1fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #15 Del Skrevet 15. juli 2020 Veldog fornøyd med angelpack. Og fikk anbefaling fra bæreglede (butikken som selger bæretøy og er eksperter) at man burde styre unna de som har borrelås lukking rundt livet, for det bråker så fælt når man tar opp, så sjansen for å vekke baby hvis du skal ta en sovende baby fra sele til seng er veldig stor. husk å ha angelpacken med stroppene i kryss på ryggen. Da sitter den godt. Anonymkode: b8b6d...00c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #16 Del Skrevet 15. juli 2020 Brukte sjal fra 0-3mnd btw. Synes det fungerte fint. Anonymkode: b8b6d...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #17 Del Skrevet 15. juli 2020 37 minutter siden, Sokkar said: Kommer kanskje annpå hvilke tester man leser, og hva man ser etter i slike tester? Jeg har allerede både bæreseler og bæresjal, så trenger ikke lese så mye annet enn på ulike knytemetoder på bæresjalet 😊 Best i test er helt topp det. Er som du sier helt an på hva man ser etter. Anonymkode: fd74f...026 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 15. juli 2020 Forfatter #18 Del Skrevet 15. juli 2020 Jeg ønsker virkelig ikke et bæresjal. Jeg har prøvd å bruke det for andre sine barn og jeg syns det var helt pyton med all knytingen og tilpassing og så videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #19 Del Skrevet 15. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Veldog fornøyd med angelpack. Og fikk anbefaling fra bæreglede (butikken som selger bæretøy og er eksperter) at man burde styre unna de som har borrelås lukking rundt livet, for det bråker så fælt når man tar opp, så sjansen for å vekke baby hvis du skal ta en sovende baby fra sele til seng er veldig stor. husk å ha angelpacken med stroppene i kryss på ryggen. Da sitter den godt. Anonymkode: b8b6d...00c Har aldri skjønt de som sier det om borrelås. Altså, man trenger jo ikke ta av borrelåsen for å løsne ungen.. Ta ungen ut og legg den fra deg, gå litt unna og ta av borrelåsen, tadaa.. Anonymkode: f985d...927 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #20 Del Skrevet 15. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan anbefale caboo close i starten, veldig enkel å bruke og behagelig på, vi har brukt den masse og er like poppis hos meg og samboer. Anonymkode: fd04a...1fc Verken jeg eller mannen eller babyen likte close caboo. Syntes det var knot å få ungen oppi, og alt føltes løst og slaskete. Selv med undervektig baby måtte vi etterstramme hele tiden, og det var alt for mye stoff med det yttersjalet, så det ble forferdelig varmt. Anonymkode: f985d...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå