Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grrr...klarer ikke komme på hva det heter...

Men altså, trenger tips om en slik krem som kan smøres på skuldrene/armene/utringningen for å få lekker, skimrende hud.

Noen tips og erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Body Shop har en shimmerkrem :) Kjempebra.

Skrevet

Og en fra Cliniderm. God lukt har den også.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde en parfymert en + parfyme i samme fra parfymeriet, Balenciaga eller noe...

Skrevet

Jeg var på ferie nå og fant en nydelig shimmerkrem/gele fra Lancaster. Den heter Monaco Divine bronze - All over luminizer gel (50 ml), og jeg fant den også på parfymeriet hjemme. En vanlig liten gjennomsiktig krukke, med brun topp. Står noe som "reflects d'or" eller noe utenpå. Jeg er iallfall kjempefornøyd! Fikk den for under 200 kroner. Den er veldig drøy og gir utrolig fint og delikat shimmer!

Ellers så jeg også at Guerlain hadde en tube på enten 50 eller 100 ml til ca. samme pris som Lancaster sin, den gelèen var også veldig fin, men ikke fullt så drøy som Lancaster sin. Håper du finner det du leter etter :)

Gjest siri piri
Skrevet

Nivea har/hadde(?) en body loton med skimmer i :)

Men ikke like glamorøst da! :ler2:

Skrevet

Clarins har en after sun shimmer spray som i tillegg til å lukte godt gir et super-fint resultat!!

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg har en nyyyydelig krem i fra Lancome med gull i. Kjøpt på SN. :D

• 1 år senere...
Skrevet
Clarins har en after sun shimmer spray som i tillegg til å lukte godt gir et super-fint resultat!!

Jeg er litt nysgjerrig på den after sun shimmer sprayen. Noen fler som har prøvd denne? Synes generelt at Clarins har mange bra produkter, selv om de har ganske harry forpakninger! :ler:

Skrevet

Når jeg var på stranda i sommer kom det en å ga meg og venninne mi gratis solkrem fra nivea(?) med glitter i:P

Både solbeskyttelse og glitter:P hehe

Skrevet

Lancome har en nydelig en på krukke. Helt skjønn. Kjøpte den på SN.

Skrevet
Lancome har en nydelig en på krukke. Helt skjønn. Kjøpte den på SN.

hva heter den? *nysgjerrig*

Skrevet
mac har... jeg liker den.

er det den som heter strobe cream? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...