AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Skrevet 14. juli 2020 Hei. Er gravid i uke 31+5 nå. Har de siste tre dagene hatt smerter ved siden av navelen høyre side. Kan minne om irritabel tarm.. men må forhøre meg om dette er normalt uansett? Blir verre ved bevegelse, men er som en dump smerte konstant. Er dette faretegn på noe? føler meg ellers frisk og rask og kjenner bevegelser, derfor tar jeg det med ro å spørre her.. Anonymkode: 4533d...f70
Anjatapinjata Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 Kan være blindtarmen? Jeg hadde kanskje fått meg en legetime. Er det blindtarmen slår det ut på crp 😊
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #3 Skrevet 15. juli 2020 Jeg hadde slike smerter et par ganger i graviditeten, og har selv irritabel tarm. Syns det var fryktelig vondt, og vurderte å ringe legevakt. Men, så gikk det over av seg selv (ofte etter jeg var på do) og alt gikk bra. Er du i tvil, kontakt lege. Bedre å være på den sikre siden, enn å høre på oss på KG Anonymkode: 7d217...84f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #4 Skrevet 19. juli 2020 På 15.7.2020 den 9.45, AnonymBruker skrev: Jeg hadde slike smerter et par ganger i graviditeten, og har selv irritabel tarm. Syns det var fryktelig vondt, og vurderte å ringe legevakt. Men, så gikk det over av seg selv (ofte etter jeg var på do) og alt gikk bra. Er du i tvil, kontakt lege. Bedre å være på den sikre siden, enn å høre på oss på KG Anonymkode: 7d217...84f Dro på legevakt, og alt var fint. Litt senere på kvelden kom jeg meg på do og alt ble bra🙈 så var nok en blanding av irritabel tarm og forstoppelse 😅 Anonymkode: 4533d...f70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå