AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Skrevet 14. juli 2020 Leser at sannsynligheten for ei jente er større dersom man har sex dagene før eggløsning, men ikke på selve dagen. Vi hadde sex 1,3 og 4 dager før forventet EL, på selve EL-dagene, og de to dagene etter forventet EL. Hvilket kjønn tror dere vi får? 😃 bare for moroskyld selvsagt! Anonymkode: 4ef43...02a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Skrevet 14. juli 2020 Jeg tipper at du enten får ei jente eller en gutt! Anonymkode: 056b3...062 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #3 Skrevet 14. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leser at sannsynligheten for ei jente er større dersom man har sex dagene før eggløsning, men ikke på selve dagen. Vi hadde sex 1,3 og 4 dager før forventet EL, på selve EL-dagene, og de to dagene etter forventet EL. Hvilket kjønn tror dere vi får? 😃 bare for moroskyld selvsagt! Anonymkode: 4ef43...02a Tror det gjelder mest om man har sex feks 5 dager før eggløsning, og så stopper, at det er litt økt sannsynlighet for jente. Og at hvis man kun har sex på eggløsningsdagen øker sannsynligheten litt for gutt. Men det er nesten 50/50 likevel, så ikke noe man kan være sikker på. Hørte om dette etter jeg fikk mine barn, og det har stemt på dem, ei jente og en gutt. Med jenta prøvde vi å bli gravid, og hadde sex jevnlig hele måneden. Gutten kom senere og var mer et «uhell», hadde ubeskyttet sex en gang, det var på eggløsningsdagen. Anonymkode: 41ae3...1f1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #4 Skrevet 14. juli 2020 Jeg gjetter gutt fordi det fødes litt flere gutter enn jenter. Anonymkode: 5686a...497 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå