Gjest Pearl ikke innlogget Skrevet 7. juli 2005 #1 Skrevet 7. juli 2005 Hei De siste 2 dagene har pcen bråket noen forferdelig. Det kan høres ut som den jobber på spreng. Dette kom etter at jeg lastet ned noe musikk fra Piratebay i går. Maskinen har bare bråkt så galt som dette i små perioder før. Nå er konstant hele tiden. Må nevne at maskinen er forholdsvis ny ( 1/2 år) Hva kan dette komme av?? Er det en eller annen plass hvor jeg kan se om maskinen jobber med noe uten at jeg er klar over det? Hvor kan jeg få ordnet dette eventuelt?
Gjest ---Gjest--- Skrevet 8. juli 2005 #2 Skrevet 8. juli 2005 Det er ikke bare en utslitt vifte, da? Åpne PCen og hør om lyden kommer fra prosessorviften eller viften i strømforsyningen.
Cronos Skrevet 8. juli 2005 #3 Skrevet 8. juli 2005 Hvis det ikke er harddisken som jobber? Spesifiser litt, så kanskej vi kan hjelpe.
Gjest Pearl ikke innlogget Skrevet 8. juli 2005 #4 Skrevet 8. juli 2005 Det høres ut som det er harddisken som jobber. Nå er den bedre, jeg har skrudd den av både i natt og tidligere idag for å la den hvile. Men det kan virke som om lyden øker i styrke nå også, men ikke fullt så galt som i går og i dag tidlig. Jeg har ikke satt igang noe nedlasting, men jeg bruker Bearshear og det kan jo være noe der, eller? Kan det være en slik lyd hvis noen er og henter noe av det jeg har lasted ned eller hvis noe tar lang tid å laste ned?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå