Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2002 #1 Skrevet 16. september 2002 Sluttet p- pillen i mai. Etter dette har vi brukt kondom, vil vente et år til. Har hatt de tre første menstruasjonene ganske gjevnt, alltid rundt den 13- 14 i månden, men nå har det ennå ikke komt noen. Hvor sikkert er egentlig kondom? Er den 100 % så lenge den ikke sprekker
Cobra Skrevet 16. september 2002 #2 Skrevet 16. september 2002 Tror kondomen er 97% sikker, det kan jo være små rifter i den selv om man ikke ser det. Men det kan jo bli en del kluss med mensen etter at man har sluttet med p-piller, selv om den er stabil de første mnd. Du får ta en test så vet du nå i allefall om du er gravid eller ikke.
Gjest motorrypa Skrevet 16. september 2002 #3 Skrevet 16. september 2002 jepp kondomen er hundere prosent sikker hvis den blir brukt rett. typen må trekke seg ut rett etter at han har kommet så det ikke lekker ut ved rota. å bruk den helt fra samleiet begynner, helt til siste slutt. ikke ta kondomen av etter at han kommet for så å fortsette en stund til. ikke lurt i det hele tatt. men hvorvidt du kan være gravid eller ikke er vel litt vanskelig å svare på. det kan jo være at mensen din bare er forsinket denne gangen klem fra motorrypa 23+1
Gjest gjest Skrevet 17. september 2002 #4 Skrevet 17. september 2002 Motorrypa: En kondom er IKKE 100% sikker. Kun 97 %. Men det er kanskje ikke så rart du er gravid nå....
Isla Skrevet 17. september 2002 #5 Skrevet 17. september 2002 Så dere ikke Friends på tirsdag forrige uke Der var det jo nettopp det som var saken: kondom er ikke 100 % sikker! Noen ganger kan vi lære noe fra tv'en også :o Men om du er gravid kan bare en test gi deg svar på... Da jeg sluttet på pillen gikk det 6 uker mellom hver mens, gikk ned til 5 uker etter 4-5 mnd.
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #6 Skrevet 17. september 2002 Dette er den usikkre igjen. Er så paronoid for tia at jeg tror jeg har fått andre symtomer. Vi prøvde å få kjøpt en graviditetstest i dag, men de hadde ingen av de stedene vi var på. Har gått mellom 3- 4 dager nå over tia. Jeg liker ikke at kroppen lurer meg eller hva nå søren den gjør. Kan ikke forstå hvorfor jeg skulle være forsinket nå.
Lil'sis Skrevet 17. september 2002 #7 Skrevet 17. september 2002 Håper du får det svaret du ønsker når du tar den testen! Mitt andre barn er en "Gummi-Tarzan", og vi sjekket tom. kondomene etter bruk, for å være på den sikre siden. Men resultatet er nå en gutt på 3 1/2, som ligger og sover... Så tror nok det beste er å ta en test, ja. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå