Gå til innhold

Beste vintersko og cherrox til gutt på 3 år?

mammaemma

Anbefalte innlegg

Hva er din erfaring? Hvilke vintersko og cherrox har du vært mest fornøyd med til ditt småbarn? 
Jeg har vurdert å kjøpe "Ecco snow mountain" eller "Timberland chillberg 2 strap" i vintersko. Også har jeg vurdert å kjøpe enten "Viking Ultra 2.0 cherrox", "Viking extreme cherrox" eller Bisgaard sine thermostøvler med ullfor.

Har noen av dere erfaring med disse skoene? Er det andre sko dere vil anbefale eller noen sko jeg absolutt ikke bør kjøpe? Litt rådvill:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Anbefaler ikke cherrox, tunge og kalde

Villr valgt ecco sko

Anonymkode: 4e622...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler ikke cherrox, tunge og kalde

Villr valgt ecco sko

Så hva slags sko tenker du de skal bruke når det er slapsete snø og klissvåt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvert år så kjøper jeg viking toasty vintersko, de er foret med ull, litt små i størrelse, så vær sikker på at du velger stor nok størrelse om du går for disse. Også bruker jeg også å kjøpe cherrox fra viking, disse er stor i størrelse. Vi er fornøyde:) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, mammaemma skrev:

Så hva slags sko tenker du de skal bruke når det er slapsete snø og klissvåt? :)

Goretex

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt barn har 2 par vintersko i barnehagen.
Et par "Viking Ultra 2.0" for våte og slapsete dager, og et par "Viking Toasty II GTX" for tørre og kalde dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Goretex

Barnehagen vil nok fortsatt ønske enten dockboots eller cherrox. Ikke alle variantene som er tunge. Og de er ihvertfall vanntette, ikke bare vannavvisende som Gore-tex er. Om ungen står med Gore-tex sko oppi en svær vanndam, så siver det vann inn. 

Anonymkode: 90255...8c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

DockBoots er beste vinterstøvelen.

Anonymkode: 49f52...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Barnehagen vil nok fortsatt ønske enten dockboots eller cherrox. Ikke alle variantene som er tunge. Og de er ihvertfall vanntette, ikke bare vannavvisende som Gore-tex er. Om ungen står med Gore-tex sko oppi en svær vanndam, så siver det vann inn. 

Anonymkode: 90255...8c1

Nei dq gjør ikke det, mange som kun bruker goretex å det går fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

Viking toasty er kjempefine. Vi har cherrox e.l. i tillegg, i fjor hadde hun kavat med ullfor. Når det er regn og slaps på vinteren holder det ikke med Goretex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, mammaemma skrev:

Hva er din erfaring? Hvilke vintersko og cherrox har du vært mest fornøyd med til ditt småbarn? 
Jeg har vurdert å kjøpe "Ecco snow mountain" eller "Timberland chillberg 2 strap" i vintersko. Også har jeg vurdert å kjøpe enten "Viking Ultra 2.0 cherrox", "Viking extreme cherrox" eller Bisgaard sine thermostøvler med ullfor.

Har noen av dere erfaring med disse skoene? Er det andre sko dere vil anbefale eller noen sko jeg absolutt ikke bør kjøpe? Litt rådvill:)

Superfornøyd med ecco snow mountain! Beste skoene spør du meg. Og som cherrox veldig fornøyd med bisgaard sine ullforede støvler med ekstra ullsåle. Kjøper det samme år etter år 😛 

Anonymkode: f5bd9...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...