mammaemma Skrevet 14. juli 2020 #1 Del Skrevet 14. juli 2020 Hva er din erfaring? Hvilke vintersko og cherrox har du vært mest fornøyd med til ditt småbarn? Jeg har vurdert å kjøpe "Ecco snow mountain" eller "Timberland chillberg 2 strap" i vintersko. Også har jeg vurdert å kjøpe enten "Viking Ultra 2.0 cherrox", "Viking extreme cherrox" eller Bisgaard sine thermostøvler med ullfor. Har noen av dere erfaring med disse skoene? Er det andre sko dere vil anbefale eller noen sko jeg absolutt ikke bør kjøpe? Litt rådvill:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Del Skrevet 14. juli 2020 Anbefaler ikke cherrox, tunge og kalde Villr valgt ecco sko Anonymkode: 4e622...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaemma Skrevet 14. juli 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 14. juli 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler ikke cherrox, tunge og kalde Villr valgt ecco sko Anonymkode: 4e622...e6c Så hva slags sko tenker du de skal bruke når det er slapsete snø og klissvåt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 14. juli 2020 #4 Del Skrevet 14. juli 2020 Hvert år så kjøper jeg viking toasty vintersko, de er foret med ull, litt små i størrelse, så vær sikker på at du velger stor nok størrelse om du går for disse. Også bruker jeg også å kjøpe cherrox fra viking, disse er stor i størrelse. Vi er fornøyde:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #5 Del Skrevet 14. juli 2020 37 minutter siden, mammaemma skrev: Så hva slags sko tenker du de skal bruke når det er slapsete snø og klissvåt? Goretex Anonymkode: 4e622...e6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 15. juli 2020 #6 Del Skrevet 15. juli 2020 Mitt barn har 2 par vintersko i barnehagen. Et par "Viking Ultra 2.0" for våte og slapsete dager, og et par "Viking Toasty II GTX" for tørre og kalde dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #7 Del Skrevet 15. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Goretex Anonymkode: 4e622...e6c Barnehagen vil nok fortsatt ønske enten dockboots eller cherrox. Ikke alle variantene som er tunge. Og de er ihvertfall vanntette, ikke bare vannavvisende som Gore-tex er. Om ungen står med Gore-tex sko oppi en svær vanndam, så siver det vann inn. Anonymkode: 90255...8c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7v8 Skrevet 15. juli 2020 #8 Del Skrevet 15. juli 2020 Har vært veldig fornøyd med Superfit vinterstøvler. Og dockboots😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #9 Del Skrevet 15. juli 2020 DockBoots er beste vinterstøvelen. Anonymkode: 49f52...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #10 Del Skrevet 15. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Barnehagen vil nok fortsatt ønske enten dockboots eller cherrox. Ikke alle variantene som er tunge. Og de er ihvertfall vanntette, ikke bare vannavvisende som Gore-tex er. Om ungen står med Gore-tex sko oppi en svær vanndam, så siver det vann inn. Anonymkode: 90255...8c1 Nei dq gjør ikke det, mange som kun bruker goretex å det går fint Anonymkode: 4e622...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 15. juli 2020 #11 Del Skrevet 15. juli 2020 Viking toasty er kjempefine. Vi har cherrox e.l. i tillegg, i fjor hadde hun kavat med ullfor. Når det er regn og slaps på vinteren holder det ikke med Goretex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #12 Del Skrevet 15. juli 2020 20 timer siden, mammaemma skrev: Hva er din erfaring? Hvilke vintersko og cherrox har du vært mest fornøyd med til ditt småbarn? Jeg har vurdert å kjøpe "Ecco snow mountain" eller "Timberland chillberg 2 strap" i vintersko. Også har jeg vurdert å kjøpe enten "Viking Ultra 2.0 cherrox", "Viking extreme cherrox" eller Bisgaard sine thermostøvler med ullfor. Har noen av dere erfaring med disse skoene? Er det andre sko dere vil anbefale eller noen sko jeg absolutt ikke bør kjøpe? Litt rådvill:) Superfornøyd med ecco snow mountain! Beste skoene spør du meg. Og som cherrox veldig fornøyd med bisgaard sine ullforede støvler med ekstra ullsåle. Kjøper det samme år etter år 😛 Anonymkode: f5bd9...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå