AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Skrevet 14. juli 2020 Hei. Nettopp funnet ut at vi skal ha nr 2. Ser det fins termingruppe på Facebook, men ønsker ikke fortelle nyheten til familie helt enda. Vil andre se at jeg er/blir medlem av gruppen?? Anonymkode: d5f9f...3bc
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Skrevet 14. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Nettopp funnet ut at vi skal ha nr 2. Ser det fins termingruppe på Facebook, men ønsker ikke fortelle nyheten til familie helt enda. Vil andre se at jeg er/blir medlem av gruppen?? Anonymkode: d5f9f...3bc Det kommer an på om gruppen er hemmelig eller lukket. Førstnevnte vil ingen se det, men en lukket gruppe viser medlemmene. Anonymkode: 240a5...e40
Marisana Skrevet 14. juli 2020 #3 Skrevet 14. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Nettopp funnet ut at vi skal ha nr 2. Ser det fins termingruppe på Facebook, men ønsker ikke fortelle nyheten til familie helt enda. Vil andre se at jeg er/blir medlem av gruppen?? Anonymkode: d5f9f...3bc Termingruppen min er lukket, så der får ingen andre enn andre medlemmer se hvem som er med 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #4 Skrevet 14. juli 2020 2 minutter siden, Marisana skrev: Termingruppen min er lukket, så der får ingen andre enn andre medlemmer se hvem som er med Så det vil ikke kunne vises på min profil på er vis? Anonymkode: d5f9f...3bc
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #5 Skrevet 14. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer an på om gruppen er hemmelig eller lukket. Førstnevnte vil ingen se det, men en lukket gruppe viser medlemmene. Anonymkode: 240a5...e40 Hemmelig, da hadde ikke jeg fått den opp heller 😅 Den er lukket Anonymkode: d5f9f...3bc
Marisana Skrevet 14. juli 2020 #6 Skrevet 14. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det vil ikke kunne vises på min profil på er vis? Anonymkode: d5f9f...3bc Nei
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #7 Skrevet 14. juli 2020 Nei, men dersom noen du kjenner også er medlem svirrer ryktene fort. Litt uheldig dersom du ikke har fortalt familien enda Anonymkode: 8f435...7e8
Marisana Skrevet 14. juli 2020 #8 Skrevet 14. juli 2020 2 minutter siden, Marisana skrev: Nei Gruppa må stå som privat, ikke bare lukket. Meldte meg nettopp inn i en ny en nå, og den ser slik ut:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå