Whistler Skrevet 14. juli 2020 #3 Skrevet 14. juli 2020 Nei. Det kan derimot se ut som om man ikke er så nøye på hvordan man ser ut om det er snakk om å mangle tenner over tid uten å gjøre noe med det.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #4 Skrevet 14. juli 2020 2 minutter siden, Whistler skrev: Nei. Det kan derimot se ut som om man ikke er så nøye på hvordan man ser ut om det er snakk om å mangle tenner over tid uten å gjøre noe med det. Det er bare det at jeg lurer på hvor gammel jeg ser ut, føler jeg ser gammel ut, er vel fordi jeg kjenner meg gammel så da kan man også se det etter hvert. Men er i starten av 20 åra men ser vel heller ut som i slutten av 30. Så om folk spør så sier jeg hat jeg er 38.. Anonymkode: e880e...c85
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #6 Skrevet 14. juli 2020 Man ser ihvertfall ressurssvak ut. Anonymkode: 12c1d...5b5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #7 Skrevet 14. juli 2020 Ja, det har med kjeven å gjøre. Skaff deg implantater. Anonymkode: 1265a...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #8 Skrevet 14. juli 2020 Tenker de har vært/er narkomane. Anonymkode: b568e...044
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #9 Skrevet 14. juli 2020 Jeg tenker også at man ser ressurssvak ut hvis man mangler tenner. Hvis man mangler tenner vil etterhvert andre tenner man har flytte på seg og bein i kjeven reduseres slik at ansiktsformen endres og da vil man faktisk se eldre ut. Mister man en tann når man allerede er gammel er det kanskje ikke så farlig, men før den tid bør man virkelig unngå det for enhver pris, eller sette inn et implantat dersom man er så uheldig. Anonymkode: 345aa...2d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå