rampeguri Skrevet 14. juli 2020 #1 Del Skrevet 14. juli 2020 Noen som har vært der? og truffet noen derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Del Skrevet 14. juli 2020 Jeg var der en periode, men synes det var dårlige greier. Mange opptatte menn, mange med sære fetisjer/preferanser og ganske mange par. Alle de gruppene er helt uaktuelle for meg. Dessuten var mange menn der veldig kresne og det synes jeg var litt rart. På sånne sider pleier menn å være i stort flertall og de er som regel mindre kresne enn menn på vanlige datingsider. Anonymkode: 1aec6...ee2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #3 Del Skrevet 14. juli 2020 Samme rælet som de fleste andre lignende steder. Folk som sitter i runkerus eller har sitt eget speilbilde som preferanse til hva de søker. Edit: få om noen tilfredsstiller kriteriene. Styr unna! Anonymkode: 6faed...c3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillScorpion Skrevet 14. juli 2020 #4 Del Skrevet 14. juli 2020 Jeg er der og har truffet både et par og en kvinne. Er du kvinne og ikke kravstor (single menn) så har du stort utvalg. Dessuten må du være klar for å motta hundrevis av meldinger😜 For kvinner er det nok veldig lett å finne en elsker der. Er du ute etter kjæreste? da er det ikke sted for dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå