AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #1 Skrevet 14. juli 2020 Hvor gammelt er et lite barn for gammel til bite leker? er en 19 måneders gammelt barn for stor? Hun har bare 6 tenner ute nå 4 oppe og 2 nede, men klør litt fortsatt ser jeg når sluttet deres barn med bite leker? Anonymkode: e6364...d35
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #2 Skrevet 14. juli 2020 Hvis barnet ditt skal bite i lekene sine, er det viktig at disse er fri for giftstoffer. Kjøp helst noen myke leker og pass på at de ikke får i seg evt. stopping. Sjekk tennene ved jevne mellomrom. Anonymkode: 46c3f...094
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #3 Skrevet 14. juli 2020 Jeg tenker at det er definitivt for gammelt når alle tennene er kommet opp. 😂 Jeg husker ikke helt når frøkna her sluttet med biteleker, men hun var vel passert to år, kanskje? Hun hadde i alle fall flere enn 6 tenner ute. Jeg hadde fortsatt med biteleker så lenge interessen og behovet er der. Hva som enn kan hjelpe. Jeg har vært øm i kjeven etter at tannlegen har rotfylt ei tann, og jeg skjønner godt at unger med tannfrembrudd er gretne og utilpass! Frøkna her likte en periode å tygge isbiter, så hun fikk noen få i løpet av dagen. Anonymkode: badb7...3a0
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #4 Skrevet 14. juli 2020 Bruk heller en tannbørste.. Anonymkode: 91ca8...e23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå