Gjest eminel Skrevet 16. september 2002 #1 Skrevet 16. september 2002 Hvor mye koster det å leie en mannlig stripper??? Er det vi som bestemmer hvilke klær han skal gå i, eller er det tilfeldig?
Gjest LoisLane Skrevet 17. september 2002 #2 Skrevet 17. september 2002 Sjekk annonser i aviser eller gule sider. Mulig jeg er treig, men jeg skjønner ikke helt moroa. hadde i alle fall ikke likt at sambo'n hadde stripper i sitt utdrikningslag.
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #3 Skrevet 17. september 2002 helt enig!!!! Hvordan hadde du likt det hvis typen din hadde hatt en stripper han satt å sikla på ??? Synes sånn ting som stripping er helt latterlig!!! Du skal gifte deg snart med den du sier er mannen i ditt liv, men alikevel så vil du sitte og se på andre nakne menn?? Skulle ikke tro en var interessert i noe slikt når en liksom har funnet mannen i sitt liv!! Det er bare så utrolig barnslig!!! Og jeg hadde blitt sur hvis forloveren min leide en stripper til utrikkingslaget mitt!
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #4 Skrevet 17. september 2002 Syns det er så teit å komme med sånne utbrudd. Folk må få spørre om de de vil uten å få en moralpreken av folk som har andre oppfatninger enn de. Hva er det som er så ille med å ha stripper i utdrikningslag? Jeg ville ikke hatt det i mitt eget, men det er da ikke noe galt for det? Og det å bli sur hvis sin kommende mann har hatt en stripper i sitt utdrikningslag er ihvertfall helt tåpelig. Hvis man skal gifte seg syns jeg det er trist hvis man ikke stoler såpass på hverandre.. En mann som "sikler" på en stripper ville jeg ikke hatt uansett. Men la nå folk få spørre om det de vil uten å angripe de på denne måten. Syns det er alt for lite toleranse i dette forumet!!!
Fakse Skrevet 17. september 2002 #5 Skrevet 17. september 2002 Jentene hadde prøvd å få tak i en stripper til mitt utdrikkingslag, men han skulle ha 4000,- så de droppa det. Like greit, spør du meg. Synes ikke det er noe galt i det, for såpass tillit har min kjære og jeg til hverandre. Men det ville vært dumt om de skulle ha brukt så mye penger på noe jeg sansynlig vis ikke hadde satt så stor pris på....
Tusenfryd Skrevet 17. september 2002 #6 Skrevet 17. september 2002 Stripper? Trodde dette var helt ut jeg - det var da sånn vi holdt på med (leie til utdrikningslag altså, ikke strippe selv...) på begynnelsen av 90-tallet... da Chippendales var nytt og spennende og ikke "husmorunderholdning"... og det var helt utenkelig for mannfolk å bruke tanga og boxershorts var syndig - klart vi var underernært... Jepp, nå er jeg fordomsfull nå... men helt ærlig, hvor mange jenter synes det er gøy å få en stripper i fanget? Men kanskje denne jenta liker det, og da er det kult at forloveren tar tak i det. Hvor man får tak i? Hmm... gule sider? Søk på kvasir og se hva du får opp. Tanyas sider tilbyr vel strippere av begge kjønn tror jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #7 Skrevet 17. september 2002 Tror dere må regne med 3-4000 kroner for 1 time eller rundt der. Stripping er nok ikke så populært som det var, men det er nå en smaksak. Ville ikke hatt det selv om jeg kan velge, men det er jo mine venninner som bestemmer det da. MEN: dere som blir sjalu hvis det er en stripper i utdrikkingslaget til mannen deres, dere bør virkelig gå i dere selv, for da har dere rett og slett et problem!! Det er jo fullstendig uskyldig moro!! Og hvis ikke bør dere hive ut mannen!
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #8 Skrevet 17. september 2002 hvem er det som har sagt at vi hadde blitt sure hvis mannen vår hadde hatt det i utdrikkingslaget??? Jeg sa at JEG hadde blitt sur hvis JEG hadde fått det i mitt!!! Les hva som står jenter!! og uansett så hadde jeg ikke giftet meg med en som hadde interesse for noe sånt, for det er helt latterlig synes jeg!!!
Gjest Janna Skrevet 17. september 2002 #9 Skrevet 17. september 2002 Alle menn har interesse for nakne/snart nakne damer. Et faktum som ikke er til å komme utenom Jeg hadde heller ikke likt å få en stripper med på moroa hvis jeg skulle ha utdrikningslag. Nei, ta heller og dum meg skikkelig ut, sier bare jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #10 Skrevet 17. september 2002 jeg for min del ser ikke hva som er moro med å se på andre strippe! Jeg gifter meg med min mann av en grunn, og det er at det er kun HAN for meg, bryr meg ikke om andre, og har ingen interesse av å se på andre!!
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #11 Skrevet 17. september 2002 synes ikke du skal ta alle menn under en kam! Det er mange menn som jeg kjenner som ikke bryr seg om sånt, og som synes det er teit!!! Og som aldri kunne tenke seg noe sånn! Menn er også forskjellige, akkurat som oss jenter!!!
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #12 Skrevet 17. september 2002 Jeg vil ikke ha en mann som sikler over silikonpupper og bleka hår.... tror nok IKKE alle menn syns det er sexy.
Gjest Janna Skrevet 17. september 2002 #13 Skrevet 17. september 2002 Lukter jeg glorifiserte glansbilder her? Ikke alle strippere har silikon og bleka hår. Jeg synes det høres merkelig ut med menn som IKKE har den RINGESTE interesse for andre jenter enn dama si, selv om han skal gifte seg/er nygift. Klart det er en forskjell fra interesse til å gjøre noe med det (utroskap o.l, som er pyton) men damer, hvis dere tror at mannen deres ALDRI tenker/ser på andre damer, så... Ja. Jeg vet ikke. Hvem har gitt dere et så romantisert og vrengt syn på menn?... Ikke for å være frekk. Jeg liker selv ikke tanken på å ikke være den eneste i hodet på kjæresten min, men har innsett at jeg ikke er det eneste attraktive kvinnfolket i verden
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #14 Skrevet 17. september 2002 Jeg tror IKKE at jeg er den eneste her i verden som mannen min syns er flott. Og det ønsker jeg heller ikke å være. Jeg syns det er helt naturlig at menn kan syns at andre damer er attraktive enn den de er sammen med/gift med. Det jeg sier er at jeg tror ikke alle menn syns strippere som står og vrikker på rumpa og gnir seg inntil de er spesielt sexy. Tror faktisk heller at mange menn syns det er morsomt og gjøre kammeraten sin flau, og at det er derfor mange leier inn sånt på utdrikningslag. Det hadde da ikke gjort meg noenting om min mann hadde sett på strippeshow. Vet bare at han heller hadde blitt pinlig berørt, enn "tent"
Gjest Janna Skrevet 17. september 2002 #15 Skrevet 17. september 2002 Gjest, nå skjønner jeg deg. Og er helt enig! :D
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #16 Skrevet 17. september 2002 For et baluba det var her da :o Ville bare vite om noen visste hvor mye det koster jeg. Det er ikke til mitt eget utdrikkningslag, jeg skal jo ikke gifte meg... Men jeg og en gjeng andre vil ordne utdrikkningslag til ei venninne, så det hadde vært kult. Typen hennes har vært på strippeklubb selv (mens de var sammen), så hva gjør det om vennene hennes fikser en mann til på kaste klærne før hun gifter seg?! Vi vil lage jentefest, trenger ikke nødvendigvis drite henne ut, stakkar...
Gjest eminel Skrevet 17. september 2002 #17 Skrevet 17. september 2002 Og siste Gjest var altså meg!! :oops:
Fakse Skrevet 17. september 2002 #18 Skrevet 17. september 2002 Fint at du vil lage et koselig utdrikkingslag for veninna di! Dersom du vet at hun vil sette pris på en stripper synes jeg du skal gjennomføre det (om dere har råd til det da). Men vær helt sikker på at hun kommer til å like det.... Jeg er som sagt glad for at mine veninner ikke kasta bort pengene sine på en stripper til meg, for jeg ville ikke ha likt det.
Gjest eminel Skrevet 17. september 2002 #19 Skrevet 17. september 2002 Jeg skal se. Vi har råd når hele gjengen spleiser! Men det er en stund til hun skal gifte seg enda (neste sommer). Må sjekke mulighetene vi har!! Hun ville nok synes det var morsomt med en (nesten) naken mann ja This girl just wanna have fun... 8)
Flo* Skrevet 20. september 2002 #20 Skrevet 20. september 2002 Min forlover fikset stripper til mitt utdrikkningslag. Han "opptredde" helt på tampen av nachspielet, så bare de som var med til siste slutt fikk med seg denne godbiten. Jeg hadde ikke noe i mot dette og min mann brydde seg iallefall ikke! Ett ekteskap skal vel være basert på gjensidig tillit og finns ikke dette, er vel det et dårlig tegn. Kan dessverre ikke svare på hva en stripper koster, for denne karen gjorde det helt gratis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå