Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er av dem som vil holde meg naturlig lengst mulig, men vil høre erfaringer. Jeg er kvinne på 29. Var nok ikke så påpasselig med solen som tenåring men har aldri likt å sole meg, men jeg kunne gå turer ute i solen og tenkte ikke over at skader som huden får kommer med alderen. Når jeg har sovet har jeg litt ekstra linjer under øynene. Disse forsvinner ila dagen. Jeg prøver å sove på ryggen men våkner på magen. 
har aldri rynket pannen, alltid vært påpasselig der. Har ingen linjer der med mindre jeg studerer ekstremt nøye. Og ved ene munnviken har jeg fått en liten en. Ikke så plagsomt enda, og jeg bruker solfaktor hele tiden jeg skal være ute i dagslys. 30-50 kommer an på tid på døgnet og hvor lenge jeg skal være ute. 
Vil ikke ha botox da dette ser kunstig ut. Men hvor fjerner man disse linjene som etter hvert kommer til å bli mer synlige med alderen? Hva er det de sprøyter inn? Og hvordan gjøres dette rundt øynene da det er der vi får mest. Høres skummelt ut å sprøyte ting inn ved øynene. 
kirurgi er ikke noe jeg kommer til å gjøre tror jeg. Isåfall ikke før over 40... hvis jeg i det hele tatt gidder eller tør. 
Restylane i leppene kanskje etter hvert for å få dem fyldigere ut mot kanten. Bruker foreløpig bare lipliner og plumb. :) 

Anonymkode: fce08...979

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på din alder og er veldig enig i det å holde seg naturlig lengst mulig. De sier at et og annet stikk skal «forebygge» osv, men jeg vil heller ha et bevegelig ansikt og et ekte smil så lenge som mulig. Så vet jeg jo aldri om årene fremover er grei med meg, men tror nok en sunn skepsis er lurt. Er også livredd for å bli en sånn som ikke ser selv når det er nok, eller at noe skal gå galt og gjøre vondt værre. Akkurat hva sprøytene  inneholder vet jeg ikke, men det beste du kan gjøre for huden din hvis du er redd for aldringstegn er i hvert fall høy solfaktor i ansiktet hver dag hele året. Trenger ikke være brun i fjeset for det kan alltid sminkes👍🏼

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Pikaboo skrev:

Jeg er på din alder og er veldig enig i det å holde seg naturlig lengst mulig. De sier at et og annet stikk skal «forebygge» osv, men jeg vil heller ha et bevegelig ansikt og et ekte smil så lenge som mulig. Så vet jeg jo aldri om årene fremover er grei med meg, men tror nok en sunn skepsis er lurt. Er også livredd for å bli en sånn som ikke ser selv når det er nok, eller at noe skal gå galt og gjøre vondt værre. Akkurat hva sprøytene  inneholder vet jeg ikke, men det beste du kan gjøre for huden din hvis du er redd for aldringstegn er i hvert fall høy solfaktor i ansiktet hver dag hele året. Trenger ikke være brun i fjeset for det kan alltid sminkes👍🏼

Jeg er også redd for å bli slik. Det er en av grunnen til at jeg vil vente. Synes det er så stygt med damer som så desperat prøver å holde seg ung. Det får motsatt effekt. 

men så er det hvor lenge skal man vente? Vente til det er såpass synlig at det blir obvious at du har gjort noe? 

Hvordan er foreldrene dine? Jeg vet ikke om jeg arver mest mamma eller pappa. Pappa har hatt usunn livsstil, jojo slanker og røyker. Mamma har alltid fått mye komplimenter for utseendet. Tror det kan ha med stil og hår å gjøre i tillegg. Synes ikke hun så ung ut når hun var 27. Jeg ser yngre ut og er 27 nå. Hun var ikke forsiktig med solen som ung. Jeg bruker solkrem hver dag ute nå, så vi får se. Men tror dessverre jeg også har ganske tynn hud :( 

Anonymkode: fce08...979

AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er jo at en gjør det fordi en vil det selv, men verden blir jo sikkert sånn at en blir mer og mer påvirket av at «alle» rundt gjør det. Men å totalforandre meg selv til det ugjenkjennelige er uansett uaktuelt. Jeg kommer nok til å vente til sinnarynken er så synlig at det virkelig plager meg, og aller helst la være. 
Foreldrene mine er begge over 60 og har lite rynker. Til og med mormoren min på over 80 har lite selv om du ser hun er en eldre dame. Så får håpe gener har mye å si. Synes faktisk svigermor har mest men hun er storrøyker og elsker solen. 

Anonymkode: 9b731...249

Skrevet

(Svarte visst som anonym over her) Er ny her inne👍🏼

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

For å fylle linjer benyttes filler - Juvederm, Restylane, Belotero, etc..
Det kan gi et flott, naturlig og diskret resultat - men også det motsatte. Hvis du bestemmer deg for å ta en behandling, så velg ihvertfall behandler med omhu. 

Filler består av en gel av hyaluronsyre, som man har i huden fra naturens side, men det blir mindre med årene. 

Skinbooster eller andre hudforbedrende behandlinger kan også funke veldig bra. Mer fuktmettet hud = bedre hudkvalitet og forminsking av små linjer. 

Anonymkode: 689f7...7d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...