Gå til innhold

Andre som syntes ungdommen på 80-tallet så mye eldre ut enn de gjør i dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så noen bilder i avisa fra 80-tallet. De skulle liksom være 15, men så ut som om de var over 20.

Det er mye rart.

Anonymkode: dfa1c...f0d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det. På 80 tallet så var ungdommer både sprekere og slankere enn i dag. Kan det være at det er klærne/hår som gjør at du synes dette? 

Anonymkode: ed05c...48c

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det. På 80 tallet så var ungdommer både sprekere og slankere enn i dag. Kan det være at det er klærne/hår som gjør at du synes dette? 

Anonymkode: ed05c...48c

Ja de hadde høyt hår og pløsete klær.

Anonymkode: dfa1c...f0d

AnonymBruker
Skrevet

Tja, vil nå ikke si det. Synes heller dagens ungdom ser eldre ut. 16 åringer som ser ut som drag queens på 35.

Anonymkode: 9ac05...c42

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var barn på 80-tallet, så det er ikke rart jeg synes de så eldre ut den gangen. 

Anonymkode: a632d...2ce

Skrevet

Den eneste filtermuligheten var vel en tynn strømpebukse over linsa. Du er bare for vant til å se retursjerte ungdom kanskje:)

• Liker 4
Skrevet

Om du snakker om 1880 tallet så ja det er jeg enig, folk så mye ofte eldre ut på den tiden en hva de faktisk var.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes nå dagens ungdom ser mer veltrente ut, selv om de fleste var slanke på 80-tallet. Hår og sminke på 80-tallet fikk de fleste til å se eldre ut. Kan det være at de dere tror er så unge nå, faktisk nærmer seg 30?

Anonymkode: ad0c6...caa

AnonymBruker
Skrevet

Det var jo en litt kjerringaktig mote tidlig på 80-tallet? Folk så unge ut på 60-tallet siden skjegg ikke var hipt.

Anonymkode: b6097...843

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, vil nå ikke si det. Synes heller dagens ungdom ser eldre ut. 16 åringer som ser ut som drag queens på 35.

Anonymkode: 9ac05...c42

Det er faktisk sant når du nevner det..

Mange bruker så mye sminke at jeg tror de er eldre enn meg, men de tar vel det igjen når de friker ut over en rynke i panna og kjører på med Botox..Om 10år ser vi ikke forskjellen mellom en på 40 og en på 20.

Anonymkode: f20ee...2f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke enig. Jeg er ung selv, og synes mange på min alder og yngre forsåvidt, ser mye eldre ut enn de er, pga de kler seg og sminker seg som godt voksne instagram-modeller.

Anonymkode: 908c7...ecf

Skrevet

Vi hadde jo så høyt hår at det for det meste var det man så! :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...