Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter tidvis med lukt i hodebunnen. Er i perioder. Alltid hatt tørt hår og hodebunn så tror det er stress relatert. Men trenger derfor en tørrshampo som fjerner lukten i hodebunnen. Håret blir mye fortere fett enn før også. Det føles helt ille og jeg kan lunte det selv 😥

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selv om du vasker det ofte? 

Anonymkode: 01410...703

Skrevet

Jepp. Kommer samme kveld som jeg har vaska det

AnonymBruker
Skrevet

Syns f.eks Batiste sine tørrshampoer lukter såpass mye i seg selv (mer enn parfymen min), prøvd den? Tviler på at den fjerner lukta, men den overdøver den sannsynligvis. Klarer ikke bruke den selv lengre fordi den lukter så mye, men den koster i alle fall ikke alt for mye for et forsøk :) 

Anonymkode: 2f793...161

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg bruker denne https://lushnorge.no/produkt/har/styling/no-drought-torrsjampo

og er veldig fornøyd. Det er ikke en spray så kanskje litt uvant å bruke, men den lukter godt og friskt, men ganske svakt (altså perfekt!). Mange andre har veldig sterk parfymelukt, men ikke denne synes jeg. Gjør håret fint og er helt vanvittig drøy. Går aldri tom virker det som 😊

Endret av solmåneogstjerner
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns f.eks Batiste sine tørrshampoer lukter såpass mye i seg selv (mer enn parfymen min), prøvd den? Tviler på at den fjerner lukta, men den overdøver den sannsynligvis. Klarer ikke bruke den selv lengre fordi den lukter så mye, men den koster i alle fall ikke alt for mye for et forsøk :) 

Anonymkode: 2f793...161

Ja prøvd disse men syns mer det blir dobbel lukt liksom☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...