Gå til innhold

Flom av søringer i Nord-Norge, skaper køer og kvalme, en uting!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
På 14.7.2020 den 10.48, AnonymBruker skrev:

For tiden er det altså slik at Nord-Norge oversvømmes av søringer som ikke får reise på sydentur. Ferjekøene er kilometerlange, og lokalbefolkningen er lyn forbanna. Send søringene hjem! La dem lage køer der de kommer fra.

https://www.nrk.no/nordland/nytt-fergekaos-i-nordland_-_-fergemannskapet-har-ikke-opplevd-sa-lange-koer-noen-gang-1.15087544

Anonymkode: afc3d...7d7

Påvirkes hjernen av for lite sollys om vinteren eller noe sånt? Altså, hjelp meg med å forstå hvordan dette kan være en så big deal et par-tre uker dette ene året? Det er noe depressivt og negativt med folkesjela i nord. Alltid mutte og grove i kjeften virker det som. 

Kan dere ikke ønske oss (de av oss som reiser nordover) velkommen denne ene sommeren? Fokuser på å vise dere fra en mindre stereotypisk side? Hva med å bidra til å endre oppfatningen av dere som et trist, surt og trauring folk når dere har muligheten? 

Endret av Den Sagnsomsuste
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vanlige køer også, akkurat som sørpå. Vi har riktignok funnet løsningen på togkaos; ingen jernbane, intet kaos.

Anonymkode: 1d8d6...eaf

😂 Som personen over meg sier, vi prøver oss på det hver sommer, men det fungerer særdeles dårlig. Dersom vi hadde prøvd det samtidig som alle skal på jobb også så hadde det blitt fine greier her tror jeg! Vi har for øvrig ferger også. Når fergene og/eller toget ikke går da er det i hvert fall kaos. 
Å sammenligne køer nordpå og sørpå er for øvrig nesten som å sammenligne køen til herre og dametoalettet på et utested natt til søndag. Herredoen er nordpå og dametoalettet er sørpå.

Anonymkode: 38ec1...a78

• Opprett ny...