Gå til innhold

Får dere lite friksjon når dere er veldig våte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir veldig våt under samleie og føler det er nesten ingen friksjon og redd jeg er vid da. Har ny partner og han måtte jobbe litt for å komme inn første gang, men det var det. Redd jeg er bøtte med vann, for det er større innenfor åpningen også. 

Anonymkode: ae951...6ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er normalt for andre å føle lite friksjon eller føle seg vide når dere er veldig våte? 

Skrevet

Ja. Jeg tror det er normalt.

Hvis jeg er våt, åpner det seg liksom opp. Jeg kjenner lite friksjon. Men hvis jeg spenner PC-muskelen, kjenner jeg at pålen trykker mot (altså at jeg klemmer rundt pålen). Og det synes jeg er bedre enn friksjon. 💜

• Liker 2
Skrevet

Sex er ikke så mekanisk, du vet! Vær kåt og vit / krev det du vil ha av partner. Det holder i massevis!!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, synes faktisk det blir frustrerende lite friksjon... Alt blir bare suuuper våt?! Deilig likevel. 

Anonymkode: 7df2b...98a

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kjenner han og friksjonen godt uansett. 

Anonymkode: b3407...cdc

Skrevet

Som liten mann og veldig glad i lange forspill, blir det ganske ofte så vått at det blir godt mindre friksjon. Men her kommer det veldig an på dama også. Kvinner varierer mye i størrelse de også, men det som virkelig utgjør en forskjell dersom det blir plaskvått er muskelbruk. Samtidig er ikke friksjonen det viktigste. Langt derifra. Det at hun er plaskvåt er bare deilig. 

Skrevet
På 14.7.2020 den 8.32, AnonymBruker skrev:

Jeg blir veldig våt under samleie og føler det er nesten ingen friksjon og redd jeg er vid da. Har ny partner og han måtte jobbe litt for å komme inn første gang, men det var det. Redd jeg er bøtte med vann, for det er større innenfor åpningen også. 

Tren knipeøvelser. Hver kveld når du ser på TV. Knip, knip, knip. 
når du sitter på kontoret på jobb. Knip. 
når du sitter på bussen eller kjører bil. Knip. 
når du sitter i frisørstolen. Knip. 

AnonymBruker
Skrevet

Jo våtere, jo bedre. Må ikke ha friksjon for at det skal være godt. Og de varer jeg lengere også. Kommer alt for fort om ikke forspillet er bra nok.

Anonymkode: 987d3...2f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo våtere, jo bedre. Må ikke ha friksjon for at det skal være godt. Og de varer jeg lengere også. Kommer alt for fort om ikke forspillet er bra nok.

Anonymkode: 987d3...2f3

Dette overrasker meg. Må du ikke ha noe friksjon for å klare å komme? Har du en veldig "følsom" penis siden dette er tilfelle, eller er dette vanlig for de fleste menn? 

Anonymkode: 7df2b...98a

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og avsporinger.

Edie, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...