Gå til innhold

Søster som snakker stygt om meg til andre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 år med jenta på snart på 2 år mens søsteren min har et barn på Snart 4 år og er på vei med nr 2.

Jeg bor jo i øverste etasje hos foreldrene mine kjøkken og av alt. 

Jeg snakker av og til med hennes venninner, Og da sa hun ene at søsteren min har gått rundt og sagt til venne gjengen sin at jeg passer så vidt på datteren min.. Jeg er sjelden ute med folk en det hun er.. Synes det er utrolig sårt av at hun må gå rundt og si sånt til andre.. Spesielt da jeg blir satt i dårlig lys.. Helt ærlig synes jeg ikke hun er bedre selv.. Hun overlater ofte nevøen min hos foreldrene mine når hun vil ut med venner i hytta osv.. Og lar han overnatte opp til 2-3 dager. Hun er gravid så da er hun dobbel så drittsekk.. Noe jeg kan si? Er drit lei av at hun skylder på hormoner..

Anonymkode: 0e238...976

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 20 år med jenta på snart på 2 år mens søsteren min har et barn på Snart 4 år og er på vei med nr 2.

Jeg bor jo i øverste etasje hos foreldrene mine kjøkken og av alt. 

Jeg snakker av og til med hennes venninner, Og da sa hun ene at søsteren min har gått rundt og sagt til venne gjengen sin at jeg passer så vidt på datteren min.. Jeg er sjelden ute med folk en det hun er.. Synes det er utrolig sårt av at hun må gå rundt og si sånt til andre.. Spesielt da jeg blir satt i dårlig lys.. Helt ærlig synes jeg ikke hun er bedre selv.. Hun overlater ofte nevøen min hos foreldrene mine når hun vil ut med venner i hytta osv.. Og lar han overnatte opp til 2-3 dager. Hun er gravid så da er hun dobbel så drittsekk.. Noe jeg kan si? Er drit lei av at hun skylder på hormoner..

Siden hun er gravid og trenger «ro»

AnonymBruker
Skrevet

Sett henne på plass! 

Anonymkode: 33ee2...dcf

AnonymBruker
Skrevet

Dere virker begge veldig umodne. 

Anonymkode: 7ffcc...2b8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...