Gå til innhold

Penisstørresle - bigger the better??

Gjest anonym

Størrelsen på "utstyret", hvor viktig er det?  

1. 1. Størrelsen på "utstyret", hvor viktig er det?

• lite viktig, bare jeg merker at det er noe der...
      9
    • veldig viktig, the bigger the better!
      4
    • ganske viktig, men ikke avgjørende
      13
    • ikke viktig i det hele tatt!
      4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om den er kort eller lang bryr meg ikke, men tykkelsen teller (for meg). Enig med deg Misty, det er måten de bruker den på som er viktig :wink:

Alt mellom 10 og 25 cm får godkjent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengden synes ikke jeg har noe som helst å si egentlig, der er det teknikken som teller... :wink:

Men tykkelsen... Der må jeg innrømme at den teller litt.. Klart, hvis han VIRKELIG kan det han driver med, så er ikke tykkelsen noe å tenke på heller. Men hvis han er sånn "midt-på-treet"-god, så må jeg nok bryte sammen og tilstå at "the bigger the better".... :rodme:

Men uansett så velger jeg kvalitet framfor kvantitet, om jeg kan bruke det uttrykket i denne sammenhengen.... :blunke:

Tror nå egentlig det er litt bullshit når jenter sier at størrelsen har absolutt ingenting å si... Kanskje det stemmer hvis du er veldig trang? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke viktig så lenge jeg kjenner at der er noe på gang liksom...

Hvis jeg ikke kjenner noen verdens ting kan en like gjerne gi opp! Og det gjorde jeg den gang det var tilfelle :oops:

Teknikk, gutter, TEKNIKK :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er født slik jeg er, og det er ingenting å gjøre noe med.... dersom dere jenter er misfornøyde, så er det bare å trene, eller lete videre.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke viktig i det hele tatt!

Ser at flere sier at "så lenge man kjenner det er noe der".

Jeg kjenner det til og med når mannfolket fingrer meg med bare en finger jeg! til og med DET er godt synes jeg!

Jeg har møtt på mange forskjellige str. også store. DET var ikke noe supert, måtte jo holde alt i kontrollerte former hele tiden, slik at jeg ikke fikk vondt. Dessuten fikk jeg rifter nesten hver gang, så da måtte vi vente noen dager før jeg var klar igjen.

Jeg er så heldig å ha et kjønn som tilpasser seg mannens kjønn, ved hjelp av muskler, derfor spiller ikke størrelsen noen rolle. Men hvordan han bruker den/seg.... DET teller det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig er det viktig hvordan han bruker det han har, men det er ikke til å stikke under en stol et det er deilig og vakkert med en stor p**K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det sier seg selv at en liten mus ikke passer inni et stort telt.. Den må ha et trygt lite musehull... hehe :wink:

Jeg har imidlertid hørt at størrelsen på pungen har mye å si jeg...

Jeg har også hørt at størrelsen på selve hodet er veldig viktig... At det gjerne skal være en markant overgang mellom hode og skaft...

Og så har jeg hørt at den helst skal se ut som en J ... da merkes den godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hørt mye du Lasse :wink:

Gutta kan ikke gjøre så mye med str da, vi jenter derimot kan jo faktisk ved ganske enkle øvelser bli litt trangere.

Er enig i at str ikke betyr så mye, men at det må merkes at den er der.

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo størelsen teller ,men da tenker jeg ikke på lengden...spiller ingen rolle hvor lang den er om man ikke kjenner den før den treffer stemme bondet......Skal der i mot være litt tykkelse på den....store baller er heller ikke å takke nei til...kan ikke klage når man kjenner ballene under akten.... :D

Så min konklusjon er at tykke K**er er bra og hvist man da får store baller på kjøpet er jeg solgt :oops:

Må si at en liten skjeiv en har jeg vet med på....det var ingenting jeg vil prøve igjenn...."grøss"..... :roll:

Og ja jenter/kvinjner kan trene og stramme opp musklaturen i kjeden,men det er da måte på hvor stram vi kan bli da...og dess uten er det best når du kjenner at du "klemmer" rundt noe......

Det var mine sterke meninger... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til deg gjest

Har du ikke fått oppdragelse i det hele tatt, eller skjønte du ingenting av oppdragelsen du fikk?

Har du ikke andre kommentarer å komme med enn å slenge dritt til andre bør du gi faen i å svare i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Gjest...

siden du virker ganske ung og dum så vil jeg innformere deg om at det er noe som heter DYSLEKSI.......det vil si skrive og lese problemmer....så om du ikke med dette forstår at jeg er DYSLETIKER så vet du det no....

Og du nei jeg strøk ikke i Norsk til tross for mine problemmer med rettskriving...fikk 4 i norsk skriflig på gymnaset....

Deler slettet. Hege (mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden var jo koselig å lese... NOT!

Forøvrig har jeg intet å tilføye når det gjelder størrelser på utstyr. Det er resten av mannen og hans egenskaper og evner som tilfredsstiller meg.

Vibeke :(

(lei av dustete folk i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk ikke hvor mye det har å si siden jeg aldri har hatt sex med noen som har liten...

Kjæresten min har vel rundt 17-18 cm, passe tjukk.

Synes den er PERFEKT!

Storfornøyd jeg :lol:

Den er forresten litt skjev og, men det er bare fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...