AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Nåværende samboer kommer ikke ved bj. Han nyter det, men greier ikke å få utløsning av det. Han jeg dater før det likte ikke oralsex i det hele tatt, hverken å gi eller motta. Ble slapp straks jeg nærmet meg. Det var en merkelig opplevelse. Er det vanlig at menn ikke får utløsning av bj? Anonymkode: e1b75...361
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Vet ikke hva som er vanlig, men jeg får i hvert fall ikke utløsning av å kun bli sugd. Anonymkode: 2e8f1...5f9
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 Nei vil ikke tro det Anonymkode: 9501f...aa1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #4 Skrevet 13. juli 2020 Kommer an på om man er flink eller ikke. En som er god på å suge leser mannen og der hvordan han reagerer. Anonymkode: 964b9...98a 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #5 Skrevet 13. juli 2020 Aldri opplevd at de ikke kommer men selv kommer jeg ikke ved kun oralsex så finnes vel menn som har det på samme måte 🤷♀️ Anonymkode: d976e...ece
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #6 Skrevet 13. juli 2020 Jeg har opplevd det. Han var omskjært og han var full også, vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre. Anonymkode: a728a...d89 1
Hr. Aktiv Skrevet 13. juli 2020 #7 Skrevet 13. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nåværende samboer kommer ikke ved bj. Han nyter det, men greier ikke å få utløsning av det. Han jeg dater før det likte ikke oralsex i det hele tatt, hverken å gi eller motta. Ble slapp straks jeg nærmet meg. Det var en merkelig opplevelse. Er det vanlig at menn ikke får utløsning av bj? Anonymkode: e1b75...361 Det er vanlig hvis du suger riktig for ham. Hvis du bare gaper over penis sånn i 12 time i håp om at han sovner før du får startet så gjør han nok ikke det. Desverre er det mange damer i denne gruppa. Men er du i den gruppa som faktisk liker å gjøre det og ikke bare sier du gjør det og hører hva og hvor han liker mest trykk bør det ikke gå lange stunden før det kommer en orgasme nei. 4
Bamseklemmer Skrevet 13. juli 2020 #8 Skrevet 13. juli 2020 Neida, kvinner trenger ikke å være så flinke til å suge for å få meg til å komme, bare de har en varm fuktig munn og runker han litt samtidig er alt ok😘 For å være ærlig synes jeg det er kjempedeilig, fordi jeg blir mere utholdende og når utløsningen bygger seg opp skal det veldig lite til. Men hvis kvinnen er dårlig, hvorfor hjelper dere henne ikke istede for å klage på at dere ikke kommer? 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #9 Skrevet 13. juli 2020 Det er faktisk ikke alle menn som har så lett for å komme.Du kan ta det helt med ro. Anonymkode: be9a6...f00 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #10 Skrevet 13. juli 2020 Min mann klarte ikke å komme i begynnelsen ved bj, eller kanskje de to første årene - ca, men nå har han ikke problemer med det. Han nøt det, men det var noe med å klare å slappe ordentlig av/være trygg og at det var et annet mønster enn det han var vant med fra før. Så etter endel øvelse klarte han å komme av bj😄 Selv klarer jeg sjelden å komme av det. Anonymkode: 63dbd...e0c 1
Baktusen Skrevet 13. juli 2020 #11 Skrevet 13. juli 2020 Jeg hadde aldri opplevd det før, men forrige min (40år) hadde aldri kommet av BJ. Ble litt satt ut,men aksepterte at slik er det.
Mæn40 Skrevet 13. juli 2020 #12 Skrevet 13. juli 2020 Jeg sliter med det. Klarer ikke helt å slappe av. Men det har vært noen eksepsjonelle som har klart det.
Phoebe Buffay Skrevet 13. juli 2020 #13 Skrevet 13. juli 2020 Jeg har opplevd det i starten med en ny partner, men da har det rett og slett bare vært fordi jeg ikke enda har lært meg hvilke teknikker han reagerer best på. Betyr ikke nødvendigvis at man er dårlig, men at alle liker ulike ting og at man må tilpasse seg deretter. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #14 Skrevet 13. juli 2020 Dette har mye med psykologi å gjøre. Jeg selv opplever blowjobs som mye mer intens og bedre enn samleie, men sliter likevel med å komme om jeg ikke kjenner kvinnen. Grunnen til dette er at det oppleves ekstremt intimt å komme på en slik måte, og det faktum at jeg ikke vil være til bry - altså utsette kvinnen for noe hun ikke liker. Derfor blir det mange motstridene følelser, og uten en skikkelig forsikring om det er oki å komme, så kommer jeg ikke. Jeg er nervøs for at hun skal sette det i halsen, ikke like smaken, for at hun egentlig ikke vil ha det i munnen, bla bla bla. Anonymkode: d0b05...00d 19
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #15 Skrevet 14. juli 2020 34 minutter siden, AnonymBruker said: Dette har mye med psykologi å gjøre. Jeg selv opplever blowjobs som mye mer intens og bedre enn samleie, men sliter likevel med å komme om jeg ikke kjenner kvinnen. Grunnen til dette er at det oppleves ekstremt intimt å komme på en slik måte, og det faktum at jeg ikke vil være til bry - altså utsette kvinnen for noe hun ikke liker. Derfor blir det mange motstridene følelser, og uten en skikkelig forsikring om det er oki å komme, så kommer jeg ikke. Jeg er nervøs for at hun skal sette det i halsen, ikke like smaken, for at hun egentlig ikke vil ha det i munnen, bla bla bla. Anonymkode: d0b05...00d det herligste innlegget jeg har lest på lenge. ikke ofte man får se på innsiden av en mann sine tanker Anonymkode: 08c94...0c8 19
Sørlandsjenta02 Skrevet 14. juli 2020 #16 Skrevet 14. juli 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Nåværende samboer kommer ikke ved bj. Han nyter det, men greier ikke å få utløsning av det. Han jeg dater før det likte ikke oralsex i det hele tatt, hverken å gi eller motta. Ble slapp straks jeg nærmet meg. Det var en merkelig opplevelse. Er det vanlig at menn ikke får utløsning av bj? Anonymkode: e1b75...361 Jeg har aldri opplevd at en mann ikke kommer av BJ. Har derimot en kompis som ikke får til å komme av knulling, så han må jeg suge eller runke for å hjelpe. Fordelen er jo at han kan knulle meg i evigheter.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #17 Skrevet 15. juli 2020 Eksen min kom sjelden av bj. Kom derimot kjapt ved penetrering. Nåværende kommer ganske fort ved begge deler. Anonymkode: 12ef2...209
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #18 Skrevet 15. juli 2020 Som påpekt tidligere: Ikke alle menn har lett for å komme, uavhengig av typen sex (oral, vaginal osv.). Jeg pleier heller ikke å komme av BJ. Hilsen mann 29 Anonymkode: 873d2...575 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #19 Skrevet 15. juli 2020 I noen tilfeller tror jeg kanskje det kan komme av hvor trygg han er og hvor mye han klarer å slappe av. Med en FF tok det 3 timer suging uten at han kom . Han syns det var godt, men klarte bare ikke å komme, og syns det føltes som at han bare ble edget hele tiden. Det samme skjedde et par ganger til, men da holdt ikke jeg ut like lenge Og vi var på en måte gode til å snakke ut om det - han syns det var vanskelig å ikke komme enda han ville, og jeg følte jeg gjorde en dårlig jobb, siden han aldri kom. Men han følte selv at han ikke klarte å slippe kontrollen. De gangene han kom, var det i situasjoner der han hadde kontrollen. Og så en dag knakk man koden 😄 Han klarte å slappe av, og var tydelig på hva han likte ekstra godt, og tada 💦 Anonymkode: b8f4d...f25
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #20 Skrevet 15. juli 2020 På 14.7.2020 den 2.29, AnonymBruker skrev: det herligste innlegget jeg har lest på lenge. ikke ofte man får se på innsiden av en mann sine tanker Anonymkode: 08c94...0c8 Så hyggelig å høre 😊 - H Anonymkode: d0b05...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå