AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Som overskriften, hva kan få deg til å tenke på sex i hverdagen? Noe som kan gi deg plutselig lyst? Eller siger det bare inn fordi det er lenge siden sist? Anonymkode: 6a8f3...f8f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Jeg er ganske enkel slik. Har et godt forhold til kropp, sex, meg selv og min mann, og derfor er det enkelt og greit slik at kroppen min helt jevnlig blir kåt. Hver andre til tredje dag, om min mann ikke gir ekstra inspirasjon til det. Som han enkelt kan klare å gjøre fordi han kjenner meg godt nok til å vite hva som trigger meg, med ord og handling. Kos og berøring, noen kåte ord i øret mitt, og han kan lett få meg kåt. Vet hvordan. Ellers så er vi ganske så jevne i at vi blir kåte, og skulle min kropp trenge sex når han trenger litt ekstra inspirasjon vet jeg akkurat hvordan jeg starter ham opp også. Stort sett er det et seksuelt behov som kommer av seg selv, både hos meg og han, og vi er temmelig samstemte i at det er ca hver andre til tredje dag. Er en av oss kåt innen den andre er det sjelden en utfordring det heller, for begge lar seg lett trigge, og den andre vet hvordan. Anonymkode: a25e0...033
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 Alle former for kontakt med den mannen jeg er tiltrukket av og/eller tanker om han. Anonymkode: 7cc24...45a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå