Anonym55t5 Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Hei, jeg sliter med det at jeg kommer alt for fort under samleie.. det er nesten berre en liten tur inn som skal til så er det gjort. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å holde lengre? Har noen her prøvd Pjur Superhero bedøvende spray eller noe lignende ? m 20
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Start-stopp-teknikk, først alene, så med partner. Anonymkode: 767c9...c97 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 Gå på apoteket og kjøp xylocain salve og smør det på noen min. Før samleie. Anonymkode: 7df5d...1d8
Anonym55t5 Skrevet 13. juli 2020 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gå på apoteket og kjøp xylocain salve og smør det på noen min. Før samleie. Anonymkode: 7df5d...1d8 Har du prøvd denne? Hvor lenge varer den
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #5 Skrevet 13. juli 2020 Når du nærmer deg orgasme trekker du deg ut og runker forsiktig men kun nok til at du ejakulerer uten å få orgasme. Deretter er det bare å kjøre på igjen. Anonymkode: 62d16...c14
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #6 Skrevet 13. juli 2020 Bruk glid, så får du mindre friksjon. Anonymkode: 0dbe7...306
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #7 Skrevet 13. juli 2020 55 minutter siden, Anonym55t5 skrev: Har du prøvd denne? Hvor lenge varer den Ville ikke hørt på denne anbefalingen. Xylocain er lokalbedøvelse. Du blir bedøvd. Ikke sikkert du får den opp engang siden du blir følelsesløs. Anonymkode: dffd1...fd6 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #8 Skrevet 14. juli 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville ikke hørt på denne anbefalingen. Xylocain er lokalbedøvelse. Du blir bedøvd. Ikke sikkert du får den opp engang siden du blir følelsesløs. Anonymkode: dffd1...fd6 Det stemmer at det er lokalbedøvende, men det har med mengden du smør på og det er samme stoffet som er i glidemiddel et du får kjøpt. Ha brukt det mange ganger uten problem, at du ikke får den opp pga. Xylocain er bare tull, for du treng ikke ytre stimuli for å få ståkuk. Anonymkode: 7df5d...1d8
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #9 Skrevet 14. juli 2020 Drit i quick-fiks-tipsene over her. Du må trene. Kombinasjon av knipeøvelser (rett og slett for å kunne knipe igjen for utløsningen) og å runke deg helt til kanten, maaaange ganger. Bli kjent med din grense og hvor du må stoppe for ikke å bikke over. Anonymkode: 61058...704 2
Mcdonald Skrevet 14. juli 2020 #10 Skrevet 14. juli 2020 Øv deg også på å slappe av i kroppen, konsentrer deg i første omgang om å puste rolig. Har fungert godt for meg, tok litt tid å få det til, men når man får det på autopilot blir det enklere og enklere. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #11 Skrevet 14. juli 2020 Ta pauser underveis, skift stilling, slikk henne osv Anonymkode: aac91...d54
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #12 Skrevet 15. juli 2020 Mange grunner til tidlig utløsning. Mange måter å trene det vekk. Kjøp en penispumpe, bruk den hver dag i maks 20 minutt de 4 dagene du ikke trener. Kjøp en penisring. Bruk den maks 20 minutt hver dag når du onanerer etter pumpingen. Onaner uten utløsning 20 min hver dag du ikke trener. Drikk mye vann og øv på slipp, hold 20 ganger ved urinering alle dager. Ved hard reisning, prøv å løft et håndkle 20 ganger x 6 sekund etter trening/dusj. Tren Keggel øvelser for menn. Du finner det på youtube mens du onanerer. Spis sunt, tren styrke, kondisjon og bevegelighet 3 dager i uken. Ikke gå under 10-12% kroposfett, da svekkes testosteronet signifikant og kroppen har så lite karbohydrater at ereksjon og sprut blir stusselig. En annen ting er at kroppen spiser egen musklatur. Tilfør kroppen omega 3, sink og D vitamin. Disse optimaliserer dine mannlige hormoner og gir deg god naturlig smørning og god søvn med mer. Mye mer. Her er gode øvelser: 1. Masser penis, lett strekk og tøy. 2. Når du onanerer, bruk minimum 20 min før du lar det gå. 3. Beting deg selv at du ikke skal komme før hun kommer, enten ved slikking, samleie eller andre måter. Fokuser på henne. Lær deg seksuell empati, at sex er noe mer enn deg. For uten at du blir mer utholdende så kommer din penis og kropp i topp form. Dette vil og fremskynde hennes reaksjon, og antall orgasmer, og med det økt lyst, slik at du får mer trening med henne. Så gjelder det bare å øve. Hver dag til du har 100% kontroll. Med programmet over her vil du nok få en større, mer markert og utholdende penis, samt en fysikk og helse som kvinner søker og tenner på. En annen faktor er din økte mentale balanse og mentale status presens. Du vil virke mer rolig og fokusert, mer tilstede. 20 minutt til dagen, 20 repetisjoner til dagen, bedret funksjonsnivå, enkle grep som gjør deg til en mann hun vil ligge med. En mann som sikrer hennes seksuelle nytelse. En hun vil dele sin seksuslitet med, sine flotteste øyeblikk. Bli den mannen. 23/18 over og ut. Anonymkode: 9fe16...8e1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #13 Skrevet 15. juli 2020 Det er mange av tipsene over her du bare kan ignorere. Jeg ville unngått bedøvende spray. Sprayen bedøver både deg og dama (med mindre du bruker kondom). Uansett så ville jeg droppet sprayen. Jeg slet med det samme som deg for noen år siden. Det er helt vanlig (særlig for unge menn). For meg tok det bare 2mnd å få bort. Først bør du søke opp "premature ejaculation", les deg opp på det og se om du finner flere metoder å kurere dette på. Jeg brukte kegel excersises. Det at du strammer og slapper av. (det er samme muskelen som du bruker når du tisser og holder igjen). Du finner nok flere kegel excersises på youtube for premature ejaculation. Jeg brukte et program hvor nivået begynte lavt, men som økte etterhvert. Det tok bare 2min tre ganger daglig. Det er øvelser du kan gjøre når som helst og hvor som helst. Etter å ha trent opp stramme muskelen, da er det lettere å få mer kontroll. Prøv å ikke stram under sex, slapp av. Om du kjenner du må komme, stopp litt opp. Øv på egenhånd ved at du prøver å holde deg innenfor 20+min når du runker. Etterhvert så merker du at du kan bestemme selv når du vil komme. Om du slapper av kan du holde på lenge, men viss du vil komme så er det bare til å stramme i vei. Oppsummert: -Les deg opp på premature ejaculation -Gjør kegel excersises -Ikke stram under sex, med mindre du vil komme -Øvelse gjør mester Lykke til TS! Still flere spørsmål om du lurer på noe mer. Anonymkode: 4304b...bc1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #14 Skrevet 15. juli 2020 Jeg har prøvd alt. I mange, mange år. Bedøvende midler er definitivt det beste. Prøv ting som er nevnt over, selvsagt. Men det er langt i fra sikkert at det virker. Anonymkode: 3e3c5...8fe
Whistler Skrevet 15. juli 2020 #15 Skrevet 15. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange grunner til tidlig utløsning. Mange måter å trene det vekk. Kjøp en penispumpe, bruk den hver dag i maks 20 minutt de 4 dagene du ikke trener. Kjøp en penisring. Bruk den maks 20 minutt hver dag når du onanerer etter pumpingen. Onaner uten utløsning 20 min hver dag du ikke trener. Drikk mye vann og øv på slipp, hold 20 ganger ved urinering alle dager. Ved hard reisning, prøv å løft et håndkle 20 ganger x 6 sekund etter trening/dusj. Tren Keggel øvelser for menn. Du finner det på youtube mens du onanerer. Spis sunt, tren styrke, kondisjon og bevegelighet 3 dager i uken. Ikke gå under 10-12% kroposfett, da svekkes testosteronet signifikant og kroppen har så lite karbohydrater at ereksjon og sprut blir stusselig. En annen ting er at kroppen spiser egen musklatur. Tilfør kroppen omega 3, sink og D vitamin. Disse optimaliserer dine mannlige hormoner og gir deg god naturlig smørning og god søvn med mer. Mye mer. Her er gode øvelser: 1. Masser penis, lett strekk og tøy. 2. Når du onanerer, bruk minimum 20 min før du lar det gå. 3. Beting deg selv at du ikke skal komme før hun kommer, enten ved slikking, samleie eller andre måter. Fokuser på henne. Lær deg seksuell empati, at sex er noe mer enn deg. For uten at du blir mer utholdende så kommer din penis og kropp i topp form. Dette vil og fremskynde hennes reaksjon, og antall orgasmer, og med det økt lyst, slik at du får mer trening med henne. Så gjelder det bare å øve. Hver dag til du har 100% kontroll. Med programmet over her vil du nok få en større, mer markert og utholdende penis, samt en fysikk og helse som kvinner søker og tenner på. En annen faktor er din økte mentale balanse og mentale status presens. Du vil virke mer rolig og fokusert, mer tilstede. 20 minutt til dagen, 20 repetisjoner til dagen, bedret funksjonsnivå, enkle grep som gjør deg til en mann hun vil ligge med. En mann som sikrer hennes seksuelle nytelse. En hun vil dele sin seksuslitet med, sine flotteste øyeblikk. Bli den mannen. 23/18 over og ut. Anonymkode: 9fe16...8e1 Der sluttet sex å være gøy! Hvorfor faker damer orgasme? De tror at vi bryr oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå