Tiit Skrevet 7. juli 2005 #1 Skrevet 7. juli 2005 Er du brunere enn du pleier på være å denne tida av sommeren? jeg tror ja for min del. takket være noen fantastiske sommerdager (og litt juksesol på forhånd i regntunge juni..)
Gjest messengerboy Skrevet 7. juli 2005 #2 Skrevet 7. juli 2005 ja det er jeg nok sikkert. iallefall de delene av kroppen som får smake på sola da :-)
Gjest Madam Felle Skrevet 7. juli 2005 #3 Skrevet 7. juli 2005 Nei, for jeg har ikke vært så blek som dette på mange år. Og da har jeg også tatt litt solarium.
blomst<3 Skrevet 7. juli 2005 #4 Skrevet 7. juli 2005 Ja! Takket være fantastisk fint vær og mange herlige soldager, har jeg fått litt mer farge på kroppen enn jeg pleier å ha på denne tiden. Håper finværet fortsetter!
Gjest Violetta Skrevet 7. juli 2005 #5 Skrevet 7. juli 2005 Ja det er jeg, men det varer ikke lenge om vi ikke får litt sol snart. Da skal jeg ut og fange de solstrålene som kommer...
Gjest uri Skrevet 7. juli 2005 #6 Skrevet 7. juli 2005 Ja! Takke være to uker i Spansk sol :-) Hadde jeg ikke vært i Spania, hadde jeg nok ikke vært så brun som jeg er nå.
Gjest Timmi Skrevet 7. juli 2005 #7 Skrevet 7. juli 2005 Absolutt ikke - er nok blekere. Men i morgen reiser vi på ferie til sentraleuropa, så satser på å bli litt mer gylden da...
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2005 #8 Skrevet 7. juli 2005 Jepp har aldri solt meg masse før, nå er jeg ute hele tida :D
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2005 #11 Skrevet 7. juli 2005 Jeg er brunere enn vanlig. Har ikke solt meg på 4-5 år tror jeg, har litt arr og sånn som måtte få hvile så lenge som mulig - men nå har jeg blitt ganske så brun ja
Gjest Leola Skrevet 8. juli 2005 #12 Skrevet 8. juli 2005 Nei, jeg er ikke brun i det hele tatt. For det første så synes jeg ikke det er særlig fint med knallbrune mennesker, for det andre så er jeg redd for solens skadevirkninger, både når det gjelder kreft og for tdlig aldring av huden. Den fargen jeg har får jeg når jeg er ute og jobber i hagen eller sykler til og fra jobb - det er helt slutt på å ligge pal på strand og terrasse - jeg synes det er så mye bedre å sitte under parasollen :-)
Morea Skrevet 8. juli 2005 #13 Skrevet 8. juli 2005 Nei egentlig ikke, for jeg ville vanligvis ha vært en tur sørover på denne tiden av året. Men med tanke på at jeg nesten ikke har vært i sola på grunn av jobb så er jeg brunere en forventet i allefall. Skal ta det igjen i helga.
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2005 #14 Skrevet 8. juli 2005 Nei, det er jeg nok ikke. Jeg takler ikke å ligge i sola, og her i nord har været mildest talt vært ustabilt hittil. Men selvbruner er bra for dem som er så rastløse som meg.
Gjest Turi Skrevet 8. juli 2005 #15 Skrevet 8. juli 2005 Nei. Etter at jeg fikk barn har jeg mistet litt lysten (og anledningen ) til å ligge/sitte i solen. Dessuten går jeg ikke ut uten minst solfaktor 12. Redd for rynkene...
aline Skrevet 8. juli 2005 #16 Skrevet 8. juli 2005 jepp! for en gangs skyld er JEG brun så tidlig!!! har ikke ligget SÅ mye i solen heller, det har bare vært to, maks tre dager hvor jeg faktisk har vært i solen på formiddagen, resten av tiden så har det blitt å sitte en time i solen etter jobb før trening, eller i solen på balkongen etter jobb, men da er det jo ikke før klokka fire. har hjulpet til å trigge den fargen jeg har fått av sola, med litt natusan holiday skin da, og det har gitt det lille ekstra som jeg ikke kan huske før. nyter det, er brun selv om jeg foreløpig ikke har ligget mye i solen.
chriztine Skrevet 8. juli 2005 #17 Skrevet 8. juli 2005 Jepp, litt brunere enn vanlig takket være 2 uker i syden.
Elze Skrevet 8. juli 2005 #18 Skrevet 8. juli 2005 Ja, men bare pga selvbruner ... Har solt meg et par ganger hittil i år, og det gir ikke mye effekt på min hvite hud. Har ikke hatt ferie enda, og det tar minst 3 ukers intens grilling før jeg blir antydning til brun. Med andre ord gidder jeg ikke - det er verken sunt eller spesielt morsomt.
Kame Skrevet 12. juli 2005 #19 Skrevet 12. juli 2005 Jepp. Jeg er i permisjon og kan derfor være ute i finværet, istedetfor å være på jobb.
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2005 #20 Skrevet 12. juli 2005 Istedenfor å starte en helt ny sole-tråd spør jeg heller her: Er det veldig problematisk å være uti sola hvis en er solbrent? Har lyst å sole meg hele tiden nå men er så utrolig brent på ryggen og puppene Beina er kritthvite ennå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå