AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Eller har den samme tykkelse uansett vekt oppgang/nedgang? Lurer seriøst. Anonymkode: 4d268...714
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Jeg tviler på det 😅 det er jo ikke fett rundt penisen som gjør den tjukk.. Anonymkode: 112be...be7 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 Nei. Men den blir vesentlig kortere pga mer fett rundt «rota» eller hva pokker det heter for noe. Anonymkode: 3b6bf...4cb 10
Bamseklemmer Skrevet 13. juli 2020 #4 Skrevet 13. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Men den blir vesentlig kortere pga mer fett rundt «rota» eller hva pokker det heter for noe. Ja, minker ikke kuklengden med 1cm/10kg? Tykkelsen kan forbli den samme, men den kan trenes til tykkere... Da får man større blodårer, sterkere penis for løft og hardere og mye mere utholdende ereksjon. Treningen kan foregå med våte hånduker med vippeøvelser (pc/kegel/prostata-trening)
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #5 Skrevet 14. juli 2020 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Ja, minker ikke kuklengden med 1cm/10kg? Tykkelsen kan forbli den samme, men den kan trenes til tykkere... Da får man større blodårer, sterkere penis for løft og hardere og mye mere utholdende ereksjon. Treningen kan foregå med våte hånduker med vippeøvelser (pc/kegel/prostata-trening) 2 cm pr 10 kg overvekt, er hva jeg har hørt, og virker også mer korrekt i forhold til hva jeg selv har erfart med to menn som la mye på seg. Så lenge man er innen normalvektig har visst ikke kilo opp så mye å si, for fettdepotet ved penisen er visst ikke der det legger seg før det blir ganske så mange kilo. Angående min mann synes jeg det er litt bra, for han er riktig nok litt overvektig nå, men gikk fra for stor til mer passelig. Dessuten er han fremdeles sprek og orker sex. Min eks derimot, der gikk han fra passelig til litt liten. Størrelsen i seg selv var likevel et mindre problem enn en mage som i tillegg sto i veien for det meste, samt at han fikk dårlig kondisjon til å orke sex. Det var ikke noe positivt. Tykkere ble ikke penisen til noen av dem. Anonymkode: 7df64...786 1
Bamseklemmer Skrevet 14. juli 2020 #6 Skrevet 14. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Angående min mann synes jeg det er litt bra, for han er riktig nok litt overvektig nå, men gikk fra for stor til mer passelig. Dessuten er han fremdeles sprek og orker sex. Det er bare så godt å se at du er fornøyd med mannen din🧡 Å joda, han kan være både sprek og sterk selv om man har litt pondus...Det må være fantastisk å ha ei dame som elsker deg for den du er og ikke utstyret og en slank kropp. Ikke alle som liker pingler heller vettu😅 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #7 Skrevet 14. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller har den samme tykkelse uansett vekt oppgang/nedgang? Lurer seriøst. Anonymkode: 4d268...714 Den blir ikke det. Den blir bare kortere når magen eser ut. Anonymkode: 80977...334 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #8 Skrevet 14. juli 2020 7 timer siden, Bamseklemmer skrev: Ja, minker ikke kuklengden med 1cm/10kg? Tykkelsen kan forbli den samme, men den kan trenes til tykkere... Da får man større blodårer, sterkere penis for løft og hardere og mye mere utholdende ereksjon. Treningen kan foregå med våte hånduker med vippeøvelser (pc/kegel/prostata-trening) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: 2 cm pr 10 kg overvekt, er hva jeg har hørt, og virker også mer korrekt i forhold til hva jeg selv har erfart med to menn som la mye på seg. Så lenge man er innen normalvektig har visst ikke kilo opp så mye å si, for fettdepotet ved penisen er visst ikke der det legger seg før det blir ganske så mange kilo. Angående min mann synes jeg det er litt bra, for han er riktig nok litt overvektig nå, men gikk fra for stor til mer passelig. Dessuten er han fremdeles sprek og orker sex. Min eks derimot, der gikk han fra passelig til litt liten. Størrelsen i seg selv var likevel et mindre problem enn en mage som i tillegg sto i veien for det meste, samt at han fikk dårlig kondisjon til å orke sex. Det var ikke noe positivt. Tykkere ble ikke penisen til noen av dem. Anonymkode: 7df64...786 Korrekt svar er 1,5 cm/10kg på en normalt høy mann. Med 50 kg overvekt vil en normalt stor penis visuelt sett reduseres til en micropenis. Menn som slanker seg rapporterer det som motiverende å igjen kunne se sin penis i full størrelse. Til TS. Skal du øke volumet på penis? Da er det Akademiklinikken Oslo som leverer eneste permanente løsningen i Norge. Det koster mindre enn å bli feit. Anonymkode: 06c75...393
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #9 Skrevet 14. juli 2020 Min måler egentlig 16,men nå 14. Det er pga ekstra kilo jeg har lagt på meg. Og jeg er ikke veldig tykk, bare litt pondus. Anonymkode: 01b2d...218 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #10 Skrevet 14. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Korrekt svar er 1,5 cm/10kg på en normalt høy mann. Med 50 kg overvekt vil en normalt stor penis visuelt sett reduseres til en micropenis. Menn som slanker seg rapporterer det som motiverende å igjen kunne se sin penis i full størrelse. Til TS. Skal du øke volumet på penis? Da er det Akademiklinikken Oslo som leverer eneste permanente løsningen i Norge. Det koster mindre enn å bli feit. Anonymkode: 06c75...393 Det er ikke bare visuelt sett at den blir micropenis, det blir den også funksjonelt. Anonymkode: ad5eb...c11 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #11 Skrevet 14. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke bare visuelt sett at den blir micropenis, det blir den også funksjonelt. Anonymkode: ad5eb...c11 Signerer den. Har sett så massiv overvekt at mannen hadde bare et gult hull. Så ut som en navle med en forhud dypt inni. Tydelige tegn på høy sekundære aromatiserende effekter av overvekten. Les at kroppen produser relativt mer østrogen enn testosteron. Med det følger mer fedme, økt risiko for tidlig demens, hjerte og karsykdom, sukkersyke, psykisk sykdom med mer. Trist sak. Anonymkode: 06c75...393
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå