Gå til innhold

Huseieren lar barnebarna bare holde på

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du ha gjort, om du var leietager og hadde nyinnkjøpte hagemøbler til plattingen som tilhører leiligheten, og barnebarna til huseieren herja på møblene slik at parasollen blir løs, stolryggen på den ene stolen er ødelagt og huseieren står og ser på og ikke sier ifra at de ikke skal gjøre det. Dette er hagemøbler jeg kjøpte helt ny i vår og har bare brukt de to ganger.  Parasollen er helt løs. Flere tusen rett i vasken det.

Hva ville du ha gjort om kvinnene i familien satt en hel kveld rett utenfor stuevinduet ditt og snakka dritt (høylydt) om deg mens huseieren er bortreist og oppfordrer hunden til å røske opp blomstene du har stående på plattingen... 

Anonymkode: d7493...265

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedt om erstatning for det ødelagte, og funnet meg ny boplass. 

• Liker 19
Skrevet

Barnebarna kunne du jo stoppet selv (regner med du så de siden du vet at de voksne var i nærheten).

Samtalen skulle du jo nesten tatt opp, men det er vel egentlig ikke lov.

Om det ikke nytter å prate med huseier er det ikke mye å gjøre annet enn å flytte, det er det som er kjipt med å leie.

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Dillan skrev:

Barnebarna kunne du jo stoppet selv (regner med du så de siden du vet at de voksne var i nærheten).

Om det ikke nytter å prate med huseier er det ikke mye å gjøre annet enn å flytte, det er det som er kjipt med å leie.

Nei, barnet mitt var ute med de og ba de stoppe men de hørte ikke etter. Huseieren hadde stått på verandaen sin og sett på men brydde seg ikke, lot de bare holde på. 

Enig. Det er sinnsykt kjipt å leie. Spesielt av folk som ikke respekterer deg såpass at de mer enn gjerne ødelegger dine få eiendeler i tillegg. 

Anonymkode: d7493...265

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, Dillan skrev:

Det er lov å ta opp når man selv er part i samtalen.

Anonymkode: 1d996...b8e

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å ta opp når man selv er part i samtalen.

Anonymkode: 1d996...b8e

Men det var hun jo ikke, etter det jeg forstår. 

Anonymkode: 29b3b...b92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...