Gå til innhold

Et must med kabel-tv inkludert i husleie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er kabel-tv evt parabol/RiksTV inkludert i leien et must for deg som leier?

Bruker selv tradisjonell TV svært lite, og vurdere å si det opp før sokkelleiligheten vår leies ut på nytt.

Anonymkode: 9883e...82e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke, har aldri leid med tv-kanaler inkludert. Har heller ikke tv-kanaler selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. 

Anonymkode: aa7cc...54b

Skrevet

Nei, ikke egentlig. Bruker kun Apple TV uansett. 

Skrevet

Nei. Det er viktigere å ha internett på en eller annen måte. Men det behøver ikke være inkludert i husleia. Det går veldig greit å streame det man skal se på, dessuten så kan man for eksempel se på nrk via nettsiden deres.

AnonymBruker
Skrevet

Eh ja. Har leid siden jeg var seksten og kun bodd i to leiligheter der jeg sto for abonnementet selv. Unner du ikke leietakeren din å få se på TV heller? Så trivelig da.

Anonymkode: 1babe...83e

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh ja. Har leid siden jeg var seksten og kun bodd i to leiligheter der jeg sto for abonnementet selv. Unner du ikke leietakeren din å få se på TV heller? Så trivelig da.

Så vi som ikke bruker tv skal få økt leige? Du forstår at det påvirker prisen Sant? 

Selv bruker jeg kun Internett.. 

Anonymkode: bcf28...e0a

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har inntrykk av at de aller fleste i dag streamer uansett. Og om leietaker ønsker det er det ingenting i veien for at de selv tegner abonnement på TV.

Anonymkode: 9883e...82e

Skrevet

Absolutt ikke. Kan ikke huske sist jeg så på TV faktisk, bruker jo kun strømmetjenester nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...