AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Er kabel-tv evt parabol/RiksTV inkludert i leien et must for deg som leier? Bruker selv tradisjonell TV svært lite, og vurdere å si det opp før sokkelleiligheten vår leies ut på nytt. Anonymkode: 9883e...82e
Navani Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Absolutt ikke, har aldri leid med tv-kanaler inkludert. Har heller ikke tv-kanaler selv.
Khadira Skrevet 13. juli 2020 #4 Skrevet 13. juli 2020 Nei, ikke egentlig. Bruker kun Apple TV uansett.
rampeguri Skrevet 13. juli 2020 #5 Skrevet 13. juli 2020 Nei. Det er viktigere å ha internett på en eller annen måte. Men det behøver ikke være inkludert i husleia. Det går veldig greit å streame det man skal se på, dessuten så kan man for eksempel se på nrk via nettsiden deres.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #6 Skrevet 13. juli 2020 Eh ja. Har leid siden jeg var seksten og kun bodd i to leiligheter der jeg sto for abonnementet selv. Unner du ikke leietakeren din å få se på TV heller? Så trivelig da. Anonymkode: 1babe...83e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #7 Skrevet 13. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh ja. Har leid siden jeg var seksten og kun bodd i to leiligheter der jeg sto for abonnementet selv. Unner du ikke leietakeren din å få se på TV heller? Så trivelig da. Anonymkode: 1babe...83e Så vi som ikke bruker tv skal få økt leige? Du forstår at det påvirker prisen Sant? Selv bruker jeg kun Internett.. Anonymkode: bcf28...e0a
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #8 Skrevet 13. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh ja. Har leid siden jeg var seksten og kun bodd i to leiligheter der jeg sto for abonnementet selv. Unner du ikke leietakeren din å få se på TV heller? Så trivelig da. Anonymkode: 1babe...83e Har inntrykk av at de aller fleste i dag streamer uansett. Og om leietaker ønsker det er det ingenting i veien for at de selv tegner abonnement på TV. Anonymkode: 9883e...82e
Phoebe Buffay Skrevet 13. juli 2020 #9 Skrevet 13. juli 2020 Absolutt ikke. Kan ikke huske sist jeg så på TV faktisk, bruker jo kun strømmetjenester nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå