AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Hun har lyst på det siden hun syntes det er fint og har hørt at det er behagelig. burde jg kjøpe det til henne med tanke på at det er litt dyrt og ganske tynne truser? hadde dere gjort det?takk for svar Anonymkode: abe5a...f24
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Kjør på. Populært i den alderen👍 Anonymkode: c2e13...369
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #5 Skrevet 13. juli 2020 Ts nå som vi er inne på saken, hvor får man kjøpt det billig? 4 minutter siden, Applehead skrev: Min 9 åring har mye undertøy derfra.. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjør på. Populært i den alderen👍 Anonymkode: c2e13...369 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja Anonymkode: b1bc3...07f Anonymkode: abe5a...f24
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #6 Skrevet 13. juli 2020 Kidsbrandstore Zalando Boozt Ville jeg sjekket Anonymkode: b1bc3...07f
Fru Uperfekt Skrevet 13. juli 2020 #7 Skrevet 13. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har lyst på det siden hun syntes det er fint og har hørt at det er behagelig. burde jg kjøpe det til henne med tanke på at det er litt dyrt og ganske tynne truser? hadde dere gjort det?takk for svar Anonymkode: abe5a...f24 Nei, men det er pga at jeg boikotter merket.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #8 Skrevet 13. juli 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Ts nå som vi er inne på saken, hvor får man kjøpt det billig? Anonymkode: abe5a...f24 Vet ikke om pris. Men om du synes det er for dyrt så kan det jo alltids være aktuelle jule og bursdagsgaver. Anonymkode: cd4ac...e27
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #9 Skrevet 13. juli 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har lyst på det siden hun syntes det er fint og har hørt at det er behagelig. burde jg kjøpe det til henne med tanke på at det er litt dyrt og ganske tynne truser? hadde dere gjort det?takk for svar Anonymkode: abe5a...f24 Tynne truser ? De i bomull er ganske vanlige i tykkelsen , og det er vel de som er så populære hos ungdommen ? Jeg har to tenåringsjenter og de har mange truser fra CK, både med string og vanlige. Kjempebra kvalitet og holder seg vask etter vask. Tror ikke du får kjøpt de så billig, vi pleier betale rundt 220 pr. Men fikk kjøpt noe billigere på DFDS båten som går t/r Oslo-København , ellers har vi handlet mye av CK i USA, det er en god del rimeligere Anonymkode: 6edb2...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå