AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Jeg har ei jenta på 2 år som synes det var ok å dele før men da var hun liten, Så søskenbarnet hennes på 5 år fikk ofte stikke av med hennes leker uten at jeg fikk det med meg. Har er den første barnebarnet så han har alltids fått viljen sin på alt og på datteren min sine gjenstander hos mormor og morfar og her når mormor og morfar har vært på besøk.. Men nå sa hun at hun ble sint da morfar viste frem de nye små firgurene til søskenbarnet som jeg hadde kjøpt til henne, De lot han nesten stikke av med de men jeg måtte sette ned foten at dette er «navn» sin leke. Mormor og morfar har alltid latt han få stikke av med mine og datteren min sine gjenstander da vi bodde hos foreldrene mine en liten stund.. De sa bare «låne» men de kom aldri tilbake. Og sier at jeg er egoist.. bortskjemmer de han for mye? Anonymkode: 3d78f...df1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ei jenta på 2 år som synes det var ok å dele før men da var hun liten, Så søskenbarnet hennes på 5 år fikk ofte stikke av med hennes leker uten at jeg fikk det med meg. Har er den første barnebarnet så han har alltids fått viljen sin på alt og på datteren min sine gjenstander hos mormor og morfar og her når mormor og morfar har vært på besøk.. Men nå sa hun at hun ble sint da morfar viste frem de nye små firgurene til søskenbarnet som jeg hadde kjøpt til henne, De lot han nesten stikke av med de men jeg måtte sette ned foten at dette er «navn» sin leke. Mormor og morfar har alltid latt han få stikke av med mine og datteren min sine gjenstander da vi bodde hos foreldrene mine en liten stund.. De sa bare «låne» men de kom aldri tilbake. Og sier at jeg er egoist.. bortskjemmer de han for mye? Anonymkode: 3d78f...df1 Jeg tror det er mer når de viser frem nye leker som datteren min har fått som gjør at han tror at de er hans? Anonymkode: 3d78f...df1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå