Tillia Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Jeg har ikke eggløsning av meg selv, men har påvist el på dobbel dose letrozol ( også Enkelte ganger på enkel dose , men Ustabilt.) Det sies at når et par prøver aktivt å få barn kan det ta opptil et år før man begynner å tenke alternativt. jeg har hørt at behandlingsrunder med letrozol kun varer i 6 mnd. Det jeg lurer på; dersom man har påvist eggløsning og til og med fått barn tidligere ved hjelp av letrozol, kan man fortsette litt lenger i 6 mnd med denne behandlingen? Er jo egentlig litt kort tid å skulle bli gravid på når andre uten eggløsningsproblemer ofte kan ha flere prøveperioder enn dette før det klaffer. Mulig det var kun hvis man ikke oppnådde eggløsning på letrozol at man skulle gi det 6 mnd og ikke mer. Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #2 Skrevet 15. juli 2020 Jeg gikk 1 år på de før jeg ble gravid. Mistet etter noen uker, og begynner på dem igjen. Anonymkode: a58d4...284
Tillia Skrevet 15. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk 1 år på de før jeg ble gravid. Mistet etter noen uker, og begynner på dem igjen. Anonymkode: a58d4...284 Takk for svar:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå