Gå til innhold

Skal du ha slør? og viss ja hvilken type?  

9 stemmer

1. 1. Skal du ha slør? og viss ja hvilken type?

• Ja, skal ha tyll slør!
      9
    • Ja, skal ha Chiffong slør!
      8
    • Ja, skal ha et annet type slør!
      0
    • Nei, Jeg skal ikke ha slør!
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvilken sort slør dere skal ha og Hvorfor valgte du nettopp dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal selv ha 3 meter langt Chiffong slør...

Gjest Svimle
Skrevet

Jeg tror jeg havner opp med et tyllslør på ca 2,5 m med perler, strass eller annet. Må nesten prøve og se hvilke detaljer som er på kjolen.

Gjest Principessa
Skrevet

Jeg skal ha et 2m langt tyllslör, rett og slett fordi det var tyllslör som passet best til kjolen min. Jeg syns egentlig at chiffonslör er finest, men ikke til min kjole...og er man perfeksjonist, så er man perfektsjonist.. :oops: :roll:

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

leter etter 2 meter mettemarit slør i chiffong! (brukt)

det vil jeg ha!

Skrevet

Jeg må jo nesten finne kjolen og stoff til kjolen først for å se hva som passer, men sånn jeg ser det nå så kommer jeg til å ha chiffonslør som ikke er så langt, ca midt på ryggen. Sånn at det kan henge ut fra håret om dere skjønner.

Skrevet

Finner ingen slør som passer til kjolen jeg - så på meg blir det blomster i håret heller

Skrevet

Jeg hadde lyst på chiffonslør ei stund.

Mend det blir uten slør, men perler i håret.

-Og jeg gleder meg nå trallala :)

Skrevet
Jeg skal ha et 2m langt tyllslör' date=' rett og slett fordi det var tyllslör som passet best til kjolen min. Jeg syns egentlig at chiffonslör er finest, men ikke til min kjole...og er man perfeksjonist, så er man perfektsjonist.. :oops: :roll:[/quote']

Må signere her jeg...

Synes selv at chiffon er det fineste sånn umiddelbart, men min kjole har to lag organza over satin, og chiffon ville blitt helt feil. Jeg skal derfor ha et 2.5 m langt tyllslør med strass som rett og slett bare gjorde IT med kjolen og toppet det hele - perfect match! :wink:

Skrevet

Jeg skal ikke ha slør. Kjolen min er så fin bak, at det vil bli dumt å ha slør.

Skrevet

Jeg hadde slør i tyll, med stener på. Synes tyll er flottest jeg, og stenene/perlene passet i forhold til pynten på kjolen + tiaraen.

Skrevet

Jeg hadde et tyllslør som rakte til fingertuppene. Jeg likte det veldig godt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...