Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan få bh-er helt rene i vaskemaskin? Vasker de på håndvaskeprogram med Omo uten sentrifuge. Har hvitt belegg på sidene som ikke går bort. Redd for å ødelegge bh-ene, men å vaske for hånd er noe herk. 

Anonymkode: aa4ca...09b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker BH-ene mine i vaskepose og sammen med annen vask på normal-program 40 grader. Har aldri vært noe problem å vaske dem på denne måten, de holder seg fine og de blir da helt rene også.  Hvite BH-er blir sikkert noe gråere over tid, men den fargen bruker jeg sikkert ikke mer enn ett par ganger i året så det er ikke noe problem for meg.. 

Anonymkode: 9583f...bff

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kanskje kontroversiell, men jeg slenger dem i vaskepose, sammen med resten av undertøyet og kjører det på 60 grader med middels sentrifugering. Har BH'er jeg har vokst fra som har blitt brukt i flere år liggende i skapet, samt donert bort andre som venninner har prøvd på og arvet, som fortsatt er i bruk et par år senere.
Det hjelper kanskje at jeg må kjøpe kvalitet på dyre butikker pga størrelse som ikke finnes i billigere butikker, hva vet jeg. Cupstørrelser over E finnes ikke i omkrets 70-75 med mindre de spesialbestilles, og da kun i fancy undertøysbutikker.

AnonymBruker
Skrevet

I vaskepose med vanlige klær på 40 grader 

Anonymkode: c973c...ac8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...