Snuppeluppen Skrevet 13. juli 2020 #1 Del Skrevet 13. juli 2020 Jeg lurte på om noen hadde litt erfaring og tips ang fargen Deco Blue fra Jotun. Jeg har lenge hatt lyst til å male soverommet vårt i denne fargen. Det er et halvstort soverom med en dobbeltseng, 2 hvite nattbord og en hvit kommode. Har lurt på å eventuelt bare ta en vegg, men syns helblå soverom er så fint. Alltid likt mørke soverom, men er redd for at det blir for mørkt med hele rommet. Lurer også på hva slags farge dere har på gardiner og sengetøy/teppe til den fargen? Og passer det med hvite møbler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palma Skrevet 13. juli 2020 #2 Del Skrevet 13. juli 2020 Jeg har malt alle veggene. Har 2 m hvitt garderobeskap og hvite nattbord. Har mørke blå mørkeleggingsgardiner med litt mønster på og godt med belysning 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppeluppen Skrevet 13. juli 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juli 2020 (endret) 2 timer siden, Palma skrev: Jeg har malt alle veggene. Har 2 m hvitt garderobeskap og hvite nattbord. Har mørke blå mørkeleggingsgardiner med litt mønster på og godt med belysning Tusen takk for svar 😊 Tror jeg bare skal hoppe i det. I verste fall får man bare male om. Endret 13. juli 2020 av Snuppeluppen Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 13. juli 2020 #4 Del Skrevet 13. juli 2020 Vi har nettopp malt et rom i Deco blue. Skal ha svarte møbler til, men tror hvite hadde blitt like fint. Syns fargen er helt nydelig. Skikkelig mørk, men fortsatt blå (ikke blåsvart). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #5 Del Skrevet 13. juli 2020 Vi har malt soverommet og taket i Deco blue. Synes det ble spennende og litt huleaktig. Alle som kommer på besøk synes vi var litt sprø, men det er veldig deilig å få det så mørkt på soverommet. For det ble mørkt. Har vindu, men det er ikke så stort, så det kan hende jeg maler i en lysere farge med tiden. Anonymkode: 7ac2b...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 13. juli 2020 #6 Del Skrevet 13. juli 2020 Vi har Deco blue på en kontrastvegg i stua. Det er veldig fint. Har klassisk hvit på tak og annen vegg. I den mørke årstiden har jeg mørkeblå velur gardiner, mens på sommeren har jeg lette hvite blondegardiner. Deco blue er en nydelig farge som står godt til hvitt tilbehør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentee24 Skrevet 14. juli 2020 #7 Del Skrevet 14. juli 2020 19 timer siden, Snuppeluppen skrev: Jeg lurte på om noen hadde litt erfaring og tips ang fargen Deco Blue fra Jotun. Jeg har lenge hatt lyst til å male soverommet vårt i denne fargen. Det er et halvstort soverom med en dobbeltseng, 2 hvite nattbord og en hvit kommode. Har lurt på å eventuelt bare ta en vegg, men syns helblå soverom er så fint. Alltid likt mørke soverom, men er redd for at det blir for mørkt med hele rommet. Lurer også på hva slags farge dere har på gardiner og sengetøy/teppe til den fargen? Og passer det med hvite møbler? Vi har hatt den fargen på to av veggene i stuen vår . Hadde brune skinnstoler til foran veggen som så helt nydelig ut . Ellers var det fint med grå sofa til og beige og brune toner syns jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #8 Del Skrevet 14. juli 2020 Deco blue på vegg. Ellers rosa, beige/brun og sort. Har en del jute/bambus interiør/tekstiler for å gjøre det mer «mykt» Anonymkode: e9d72...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppeluppen Skrevet 14. juli 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 14. juli 2020 Takk for svar alle sammen! Ser det er mye som kan gå til. Har veldig lyst til å kjøpe grå sengegavl til senga vår, og da er det jo fint at grå passer til den fargen. Lurte litt på Klassisk hvit på karmer og lister. Ser på fargekartet at det er en farge som blir anbefalt til også. Kommer nok ikke til å bytte ut møbler så da blir det hvitt til, men gardiner er det jo veldig lett å mikse opp med ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå