AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Pervo-Kris var f.eks en legende. Best den når han blir fersket med kølla gjennom hullet i hagebordet til naboen, også sier han "ehr... jeg kan forklare!" Og så har vi Jostedalskisen, levd en eremittilværelse med mye selvtilfredsstillelse og har verdens kraftigste sprut. Hvilke minner har dere fra dette geniale bladet som hadde sin storhetstid for rundt 30 år siden? Kanskje på tide å få bladet opp igjen, slik at dagens unge generasjon får med seg denne geniale humoren? Anonymkode: fa531...60a 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Har gode minner fra rølpebandet Deep Shit Junkies. Med lyriske perler som "Vi er Deep Shit Junkies, vi er harde som bein! Vi driter i buksa hvis den er for rein!" og "Fy du er stygg baby, ikke mye fin! Men det skal vi fikse med litt brennevin!" Ren poesi. Lurer på om Plumbo tok inspirasjon fra denne gjengen i starten.. Anonymkode: ea0a0...022 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 Ørn Bjørn og Jørn! Anonymkode: 7e87c...d3f 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #4 Skrevet 13. juli 2020 Skrelle Pepp og Dass'n 🤩 Anonymkode: cb0a3...2f3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #5 Skrevet 13. juli 2020 Dølle Døck, Rhesus og Redaktøren var jo selve essensen av Pyton-humor, hånd i hånd med hus-rumpetegner Tommy Sydsæter. I den ørlite mer avanserte enden av humorskalaen hadde vi jo Bottolf Nerd og kameratene Ronny og Kenneth. Arild Midthun i fin form. 😁 Mens Helliter'n og Halvliter'n var litt enklere igjen. De hadde sine høydepunkter, men Bjørn Ousland har vært adskillig bedre enn dette. Kanskje det er på tide å grave i gamle bladbokser? 😋 Anonymkode: b25c2...433 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #6 Skrevet 13. juli 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har gode minner fra rølpebandet Deep Shit Junkies. Med lyriske perler som "Vi er Deep Shit Junkies, vi er harde som bein! Vi driter i buksa hvis den er for rein!" og "Fy du er stygg baby, ikke mye fin! Men det skal vi fikse med litt brennevin!" Ren poesi. Lurer på om Plumbo tok inspirasjon fra denne gjengen i starten.. Anonymkode: ea0a0...022 Plumbo og Luxus Leverpostei, kanskje? Eller, i det siste tilfellet er det jo ikke godt å si hvilken vei inspirasjonen gikk. 🤣 Deep Shit Junkies var et klart varsel om fremtidig storhet! 😁 Anonymkode: b25c2...433 1
Ze.Xhx Skrevet 13. juli 2020 #7 Skrevet 13. juli 2020 Det ironiske er at jeg traff Rolf Håndstad på bussen for 20 år tilbake. Han var på besøk i byen jeg bodde og hadde tatt en pendellinje i feil retning. Han var på en snurr og var veldig pratsom. Han sa at han gjerne kunne tegne en Rhesus Minus tegning til meg. Dessverre var dette rett før jeg skulle av, og hjelpsomme meg var opptatt med å forklare hvor han skulle gå av bussen. Hadde jeg vært hakket smartere hadde jeg kjørt ham dit han skulle og kanskje fått en tegning. Dette hjemsøker meg den dag i dag... 😟 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #8 Skrevet 13. juli 2020 Allternativ jul! Anonymkode: 6dfcd...c9c 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #9 Skrevet 13. juli 2020 21 minutter siden, Ze.Xhx skrev: Det ironiske er at jeg traff Rolf Håndstad på bussen for 20 år tilbake. Han var på besøk i byen jeg bodde og hadde tatt en pendellinje i feil retning. Han var på en snurr og var veldig pratsom. Han sa at han gjerne kunne tegne en Rhesus Minus tegning til meg. Dessverre var dette rett før jeg skulle av, og hjelpsomme meg var opptatt med å forklare hvor han skulle gå av bussen. Hadde jeg vært hakket smartere hadde jeg kjørt ham dit han skulle og kanskje fått en tegning. Dette hjemsøker meg den dag i dag... 😟 Den er nok litt bitter, ja. Anonymkode: b25c2...433 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå