Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har stripet det lysere og har nå en ettervekst jeg ikke liker. Skal til frisøren i morgen og vil bli mer naturlig. Foretrekker kalde farger, og tror min naturlige farge er kald? Ikke så lett å ta gode bilder. Men hvilken farge skal jeg be om? 9.1? Blir ikke det for lyst? Vil ha en kald naturlig farge uten å måtte stresse med ettervekst 😊

IMG_20200713_163120090.jpg

Anonymkode: 30a3c...8d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et bilde til for å vise etterveksten. Synes ikke det er fint? 

IMG_20200713_164017707.jpg

Gjest Aniita
Skrevet

Ser ut som du har askeblondt, kald ja. Tror det er best frisøren din ser på det først. H'n er jo tross alt den med peiling.

AnonymBruker
Skrevet

mellom/mørk- blondt? synes ikke det er en kald farge faktisk.

Anonymkode: b66ee...c85

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mellom/mørk- blondt? synes ikke det er en kald farge faktisk.

Anonymkode: b66ee...c85

Tror det har blitt litt gult i sola i sommer. Men hvilket nummer?

Skrevet

Honningblond.

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, Aniita skrev:

Ser ut som du har askeblondt, kald ja. Tror det er best frisøren din ser på det først. H'n er jo tross alt den med peiling.

Ja, men frisøren jeg skal til er ikke så sykt flink på sånt. Går dit jeg har råd til å gå 😅 Derfor jeg vil ha en ganske klar ide om hva jeg vil ha. 

Gjest Aniita
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men frisøren jeg skal til er ikke så sykt flink på sånt. Går dit jeg har råd til å gå 😅 Derfor jeg vil ha en ganske klar ide om hva jeg vil ha. 

Si at du skal ha samme farge som etterveksten :)

AnonymBruker
Skrevet

Du er jo naturlig veldig lyst, og dette er en ettervekst jeg ikke hadde sett en gang. Det er jo in å ha litt "shadow root". Naturlig så er du på et nivå 8 eller 9. Skjønner ikke hvorfor du striper det i det hele tatt, solen vil vel gi samme effekt, bare mer naturlig?

Anonymkode: bd0c4...c66

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo naturlig veldig lyst, og dette er en ettervekst jeg ikke hadde sett en gang. Det er jo in å ha litt "shadow root". Naturlig så er du på et nivå 8 eller 9. Skjønner ikke hvorfor du striper det i det hele tatt, solen vil vel gi samme effekt, bare mer naturlig?

Anonymkode: bd0c4...c66

Sant det. Hadde farget det for mørkt, og ville bleke det fort. Men ellers er sola nok ☺️ Jeg synes etterveksten er stygg og for hard. Hadde vært noe annet hvis den ikke var så rett.

AnonymBruker
Skrevet

Be om en nier?

AnonymBruker
Skrevet

Mørk blond

Anonymkode: e309d...257

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også sagt varm mellomblond, honningblond. I alle fall ikke Askeblond. Etterveksten din er forøvrig helt fin, hadde bare latt den gro...

Anonymkode: d1089...030

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...