AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Neste høst ønsker jeg bhgplass, starter da også i ny jobb etter studier - men vet ikke hvor jeg får jobb enda og det står mellom 3 forskjellige kommuner. Skal kjøpe hus så fort jeg vet hvor det blir jobb så hadde vært fint å ha bhgplass, men hvordan og når kan jeg søke om jeg ikke vet hvilken kommune det blir i? Anonymkode: af5da...61a
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Søknadsfristen er 1.mars, så for å være sikret plass bør du søke innen det. Anonymkode: 11460...243
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Søknadsfristen er 1.mars, så for å være sikret plass bør du søke innen det. Anonymkode: 11460...243 Søker jeg alle 3 stedene da? Det jeg lurer på. Er en stor by med to medium nabokommuner så vil fort ende opp med 2-3 timer ekstra i reisevei. Anonymkode: af5da...61a
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #4 Skrevet 13. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søker jeg alle 3 stedene da? Det jeg lurer på. Er en stor by med to medium nabokommuner så vil fort ende opp med 2-3 timer ekstra i reisevei. Anonymkode: af5da...61a Ja, du kan søke i alle kommunene. Vi gjorde det da vi ikke visste hvor vi skulle kjøpe hus, bare at vi skulle kjøpe hus. Søkte i 3 kommuner og fikk plass i alle, mener vi skrev ett eller annet angående flytting i søknaden, men det er så mange år siden så jeg husker ikke. Anonymkode: 4d7ea...b28
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #5 Skrevet 13. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Ja, du kan søke i alle kommunene. Vi gjorde det da vi ikke visste hvor vi skulle kjøpe hus, bare at vi skulle kjøpe hus. Søkte i 3 kommuner og fikk plass i alle, mener vi skrev ett eller annet angående flytting i søknaden, men det er så mange år siden så jeg husker ikke. Anonymkode: 4d7ea...b28 Takk! Da ordner det seg nok Anonymkode: af5da...61a
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #6 Skrevet 13. juli 2020 Jeg søkte i 5 kommuner da vi var siste året på studier. Problemet var mer å velge bydel i de ulike kommunene..., endte opp med en bydel langt unna hus og jobb, så søkte bytte etter kort tid. Anonymkode: eec7e...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå