Gå til innhold

Barnehageplass når man ikke vet hvor man bor med ny jobb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Neste høst ønsker jeg bhgplass, starter da også i ny jobb etter studier - men vet ikke hvor jeg får jobb enda og det står mellom 3 forskjellige kommuner.

Skal kjøpe hus så fort jeg vet hvor det blir jobb så hadde vært fint å ha bhgplass, men hvordan og når kan jeg søke om jeg ikke vet hvilken kommune det blir i? 

Anonymkode: af5da...61a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søknadsfristen er 1.mars, så for å være sikret plass bør du søke innen det. 

Anonymkode: 11460...243

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Søknadsfristen er 1.mars, så for å være sikret plass bør du søke innen det. 

Anonymkode: 11460...243

Søker jeg alle 3 stedene da? Det jeg lurer på. Er en stor by med to medium nabokommuner så vil fort ende opp med 2-3 timer ekstra i reisevei.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søker jeg alle 3 stedene da? Det jeg lurer på. Er en stor by med to medium nabokommuner så vil fort ende opp med 2-3 timer ekstra i reisevei.

Ja, du kan søke i alle kommunene.

Vi gjorde det da vi ikke visste hvor vi skulle kjøpe hus, bare at vi skulle kjøpe hus. Søkte i 3 kommuner og fikk plass i alle, mener vi skrev ett eller annet angående flytting i søknaden, men det er så mange år siden så jeg husker ikke.

Anonymkode: 4d7ea...b28

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, du kan søke i alle kommunene.

Vi gjorde det da vi ikke visste hvor vi skulle kjøpe hus, bare at vi skulle kjøpe hus. Søkte i 3 kommuner og fikk plass i alle, mener vi skrev ett eller annet angående flytting i søknaden, men det er så mange år siden så jeg husker ikke.

Anonymkode: 4d7ea...b28

Takk! Da ordner det seg nok :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg søkte i 5 kommuner da vi var siste året på studier. 

Problemet var mer å velge bydel i de ulike kommunene..., endte opp med en bydel langt unna hus og jobb, så søkte bytte etter kort tid. 

Anonymkode: eec7e...2ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...