AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Og hva hadde du i så fall gjort? Naboen min har klippet min hekk, som grenser til en parkeringsplass, altså ikke til hans eller noen andres eiendom. Hekken var vanlig stelt, grenser ikke til vei og er ikke høy. Han hadde klippet den under slik at den ikke hang ned over støttemuren (som jeg synes det er pent at den gjør, men som han synes ser sjuskete ut). Han er aggressiv og alkoholisert så jeg kommer ikke til å gjøre noenting, siden jeg er redd ham. Men lurer på hva andre hadde gjort. Det er ikke normal oppførsel, er det vel? Anonymkode: 8f535...69e
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #2 Skrevet 18. juli 2020 Nei er ikke det. Men la han få det nå da ,høres ikke ut som ok fyr . Anonymkode: 84ff5...bee
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #3 Skrevet 18. juli 2020 Nei det er ikke greit. Står hele på deres tomt og uten å henge over på han sin kan det jo anmeldes. (Har som gartner vært med i mange rettsaker både med hekklipping på andres tomt, ødeleggelse av andres trær med round-up eller sag osv osv) Kjedelig med slike naboer men kanskje du kan si "takk for at du klippet hekken men vær så snill å ikke gjør det igjen". Klippes den på feil tidspunkt kan det jo føre til mindre blomstring, uønsket vekst osv osv Anonymkode: 8d201...ad5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå