AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Jeg har prøvd forskjellige måter å gå ned i vekt på. Er akkurat over grensa for overvekt (BMI mellom 25,1 og 25,5) og har lavt stoffskifte. Synes Lifesum er veldig enkel å bruke, blant annet fordi de har strekkodescanner, antall gram osv. Loggfører alt jeg spiser og drikker i løpet av dagen, samt all aktivitet/trening. Er for kort tid siden jeg startet til å kunne se endringer. Noen her som har gode erfaringer med appen? Tanken er å gå fra 71 ned til 56-57 kilo over tid. Anonymkode: 8aa06...9fe
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Jeg har brukt appen i over et halvt år (men ikke spesifikt for å gå ned i vekt), synes den er veldig praktisk!! Men vær bevisst på å ikke henge deg opp for mye i de smilefjesene - jeg ble litt lei av å prøve å få alt "lysegrønt" hele tiden, når det egentlig ikke er slik at hver matvare har en absolutt sunnhet som er fasiten Foruten det er den for så vidt veldig praktisk og oversiktlig. Bedre enn MyFitnessPal, synes jeg. Anonymkode: 77212...2a9
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har brukt appen i over et halvt år (men ikke spesifikt for å gå ned i vekt), synes den er veldig praktisk!! Men vær bevisst på å ikke henge deg opp for mye i de smilefjesene - jeg ble litt lei av å prøve å få alt "lysegrønt" hele tiden, når det egentlig ikke er slik at hver matvare har en absolutt sunnhet som er fasiten Foruten det er den for så vidt veldig praktisk og oversiktlig. Bedre enn MyFitnessPal, synes jeg. Anonymkode: 77212...2a9 Jeg er ikke opptatt av fjes i det hele tatt, spiser den maten jeg liker, men innenfor kaloriinntaket jeg skal ha ifølge appen. Funker fjell, men vet ikke om jeg kommer til å gå ned i vekt - det får tiden vise. Anonymkode: 8aa06...9fe 1
addict Skrevet 13. juli 2020 #4 Skrevet 13. juli 2020 Jeg foretrekker Yazio, men det er samme prinsipp 😊 Lifesum er bra det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå