Gå til innhold

Erfaringer med Lifesum-appen? Akkurat startet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd forskjellige måter å gå ned i vekt på. Er akkurat over grensa for overvekt (BMI mellom 25,1 og 25,5) og har lavt stoffskifte. Synes Lifesum er veldig enkel å bruke, blant annet fordi de har strekkodescanner, antall gram osv. Loggfører alt jeg spiser og drikker i løpet av dagen, samt all aktivitet/trening. Er for kort tid siden jeg startet til å kunne se endringer. 

Noen her som har gode erfaringer med appen? Tanken er å gå fra 71 ned til 56-57 kilo over tid. 

Anonymkode: 8aa06...9fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt appen i over et halvt år (men ikke spesifikt for å gå ned i vekt), synes den er veldig praktisk!! Men vær bevisst på å ikke henge deg opp for mye i de smilefjesene - jeg ble litt lei av å prøve å få alt "lysegrønt" hele tiden, når det egentlig ikke er slik at hver matvare har en absolutt sunnhet som er fasiten :P Foruten det er den for så vidt veldig praktisk og oversiktlig. Bedre enn MyFitnessPal, synes jeg. :) 

Anonymkode: 77212...2a9

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt appen i over et halvt år (men ikke spesifikt for å gå ned i vekt), synes den er veldig praktisk!! Men vær bevisst på å ikke henge deg opp for mye i de smilefjesene - jeg ble litt lei av å prøve å få alt "lysegrønt" hele tiden, når det egentlig ikke er slik at hver matvare har en absolutt sunnhet som er fasiten :P Foruten det er den for så vidt veldig praktisk og oversiktlig. Bedre enn MyFitnessPal, synes jeg. :) 

Anonymkode: 77212...2a9

Jeg er ikke opptatt av fjes i det hele tatt, spiser den maten jeg liker, men innenfor kaloriinntaket jeg skal ha ifølge appen. Funker fjell, men vet ikke om jeg kommer til å gå ned i vekt - det får tiden vise. 

Anonymkode: 8aa06...9fe

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker Yazio, men det er samme prinsipp 😊 Lifesum er bra det og. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...