AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Jeg lurer på om folk fortsatt er permittert, eller om dere ikke får noen vakter lenger..? Jeg elsker plantasjen og legger igjen en god del der. Nå MÅ vi drenere rundt huset, og alt graves opp. Jeg gleder meg til å lage noe nytt rundt huset, mannen har gitt med grønt lyst til å slå meg løs. Men de siste to ukene har jeg vært innom 4 ganger, forskjellige tider på dagen, men det en i kassa og en annen ansatt, og han / hun har det travelt og kan ikke hjelpe meg når jeg spør om råd. Helt håpløst! Den ene personen som er ute i butikken må jo gjøre alt stakkars! Anonymkode: 941bc...8e4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Det er fellesferie nå, noe som betyr at faste 100% ansatte har ferie mens nye sommervikarer jobber for harde livet, ofte uten mye opplæring. Er sånn i alle butikker, ikke bare plantasjen. Husk at det er ekstra trøkk nå også pga korona, er enda flere kunder enn normalt og kanskje flere ansatte som er sykemeldte eller må holde seg hjemme for eksempel pga mistanke om sykdom.. Så vidt jeg vet er det nok ikke så mange permiterte på typ plantasjen osv (jeg jobber ikke der, men en annen lignende butikk) folk handler mye mer ting til hus og hage nå fordi sommerferien blir hjemme i år. Slike butikker tjener fett for tiden og vi har måtte ansatte enda fler enn vanlig. En huskeregel om du vil ha best mulig hjelp er å komme på butikkene før kl 14, da er som oftest sjefene og andre faste ansatte på jobb, mens ekstrahjelper og 20% stillingene osv jobber på kveldstid. Men som sagt, er sommerferie nå så sjefene osv er mest sannsynlig på ferie. Hilsen overarbeidet varehusmedarbeider. Anonymkode: 73acf...314 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå