Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venter på svar på andre prøven. Men er 18000 normalt og fint uke 6? Noen med erfaringer? 

Anonymkode: 44361...fb1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal denne dobles hver 2.dag nå? Eller øker det ikke like raskt etter oppnådd 10000 HCG? 

Takk for svar forresten 💕

Doblingstiden er 96 timer eller mer når du har HCG over 6000. :)

Jeg fikk hetta da HCG økte med litt over 25% på 48 timer ca midt i uke 5, men da visste jeg ikke at doblingstiden forlenges med økt HCG. Da hadde jeg verdier på over 20 000. Er rundt 17 uker nå. :)

Anonymkode: 5af37...429

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Doblingstiden er 96 timer eller mer når du har HCG over 6000. :)

Jeg fikk hetta da HCG økte med litt over 25% på 48 timer ca midt i uke 5, men da visste jeg ikke at doblingstiden forlenges med økt HCG. Da hadde jeg verdier på over 20 000. Er rundt 17 uker nå. :)

Tusen takk for svar igjen 😃 Legen påstod at hvis det er god stigning, så er det nesten garantert at det spirer bra der inne. Men samtidig leser jeg jo at noen har god stigning og senere finner ut at utviklingen stoppet samme uken? Sånt stresser meg! 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar igjen 😃 Legen påstod at hvis det er god stigning, så er det nesten garantert at det spirer bra der inne. Men samtidig leser jeg jo at noen har god stigning og senere finner ut at utviklingen stoppet samme uken? Sånt stresser meg! 

Nei, man er dessverre aldri garantert at det kommer til å gå bra. Er som sagt rundt uke 17 nå, og først nå er jeg i stand til å ikke stresse noe voldsomt. Etter å ha sett lille på ultralyd i uke 13 og igjen i uke 16 har jeg klart å la apper, forum og statistikker ligge mer, og stressnivået har senket seg. Det er veldig godt. 

Om du klarer å stole på at kroppen gjør jobben og ikke stresse, så er det det beste (først og fremst for deg). Men all forståelse herfra for at det er fryktelig vanskelig! ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, man er dessverre aldri garantert at det kommer til å gå bra. Er som sagt rundt uke 17 nå, og først nå er jeg i stand til å ikke stresse noe voldsomt. Etter å ha sett lille på ultralyd i uke 13 og igjen i uke 16 har jeg klart å la apper, forum og statistikker ligge mer, og stressnivået har senket seg. Det er veldig godt. 

Om du klarer å stole på at kroppen gjør jobben og ikke stresse, så er det det beste (først og fremst for deg). Men all forståelse herfra for at det er fryktelig vanskelig! ❤️

Så snill du er som prøver å berolige meg 💖 Vi skal ha TUL i uke 8, så må vel bare prøve å holde hodet kaldt frem til da :) Gleder meg til å komme så langt som deg, og senke skuldrene! :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...